Mou starou tetu navštívil podomní prodejce s informacemi o levnějších
dodávkách elektřiny od ČEZu.
Tetě se to zdálo zajímavé, ovšem odmítla ho že se o všem poradí
s rodinou. Prodejce si nechal podepsat na ceník že tetu o všem
informoval.
Překvapení nastalo, když ji volali z Bohemia energy, že má sepsanou
smlouvu o dodávce elektrické energie. Odmítla že cokoliv uzavírala.
Prý je vše řádně uzavřeno elektronicky.
Neobdržela žádnou kopii smlouvy, podmínky a vše co ke každé dohodě
patří.
Bratranec jim volal a chtěl číslo smlouvu, aby ji mohl vypovědět. To mu
bylo odmítnuto že to nedovolují snad vnitřní směrnice firmy a od té doby
s nima nikdo nekomunikuje.
Opravdu nemám zájem o hloupé rady v tomto stavu že nemá nikomu otevírat
dveře a podobně.Kdo nemá co říci ať tedy mlčí.
Co by jste poradili vy, kteří opravdu poradit chtějí, vám děkuji
předem.
Doplňuji:
•
Máte zkušenosti s tou samou firmou, nebo znáte podobné situace ?
_
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 6Pro koho je otázka zajímavá? kapka, iceT, johana 56, marci1, Agneta, zzzlatokopka před 3556 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To je sila teda. A ona je u jineho dodavatele teda? Ten prestup neni tak
rychly. At kontaktuje sveho dodavatele, poslou ji papiry, ktere podepise, ze
nechce odejit a oni to zaridi uz za ni. Teda takhle to normalne funguje, mluvim
ze sve zkusenosti.
Oni se o zakazniky dost perou. Spis se divim, ze ji puvodni dodavatel uz sam
nekontaktoval, protoze oni by to u nej museli vyridit ten prestup. Ten puvodni
nechce prijit o klienta, tak se hned ozve a ukecava, jesti si to nechcete
rozmyslet. Pokud ano, zaridi to.
0 Nominace Nahlásit |
Správný postup je odvolat výpověď u původního dodavatele
energií.
Volání nebo psaní do TV by ničemu nepomohlo.
Mají tolik podnětů, že už se o „nekalé praktiky“ snad ani
nezajímají.
Každopádně by to trvalo moc dlouho,
takže už by prošla doba na odvolání výpovědi …
Doplňuji:
Vysvětlete tetě, že nikdy nemá nikomu nic podepisovat.
Samozřejmě, že nešlo o žádný ceník, ale o smlouvu …
Upravil/a: ivzez
0 Nominace Nahlásit |
Pokud tvrdí, že uzavřeli elektronicky, můžete od smlouvy ve lhůtě
14 dní odstoupit. Lze to, nebo je to již delší dobu?
Tr. oznámení je k ničemu, ombudsman možná-nejsem si jist, možná tak
energetický úřad, ten by to mohl mít v kompetenci.
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na tom, jak dlouhá doba od „návštěvy prodejce“ uplynula.
Zkuste ihned telefonicky kontaktovat call centrum ČEZu,nejlépe později
v noci (dá se nejlépe dovolat ) a informovat je o tom co se stalo. Poradí
vám, jak postupovat, poznamenají si, že tetu navštívil „šmejd“,
pošlou vám zpětvzetí výpovědi ap. Nejlépe co nejdříve, tak do 14 dnů,
kdy se dá nová smlouva zrušit (vzít zpět).
Doplňuji:
Zkušenost z rodiny. 🙂
Upravil/a: marci1
0 Nominace Nahlásit |
možností je niekoľko:
no a poučiť sa, agentov s teplou vodou odo dverí odháňať.
;-Q
0 Nominace Nahlásit |
Nejlepší možnost je – jak uvádí arygnoc, zavolat do TV na nějaký zákaznický pořad o těchto věcech, neboť ČEZ bude jakýkoliv kontakt blokovat = přece normální a každodenní věc, v zemi zlodějů a tunelářů :DDD
0 Nominace Nahlásit |
Pokud opravdu nic nepodepsala, asi bych šla na policii, příp. se poradila třeba tady: http://poradna.aktualne.cz/ (odborná právní poradna).
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek