V zásadě platí vyšlápnout spojku – tedy přenos síly motoru na kola
a obráceně. Zpravidla se auto chytne. Přidat a vytáhnout se plynem to jde
jen na volném prostranství, kde je okolo volný prostor.Na silnici to může
mít tragický následek.
4×4 je neutrální, tedy ne přetáčivé či nedotáčivé auto.
Popravdě – lepší je se 4×4 jezdit jako s kalsickým autem s poháněnou
jednou nápravou, do zatáčky jet raději o trochu pomaleji než si člověk
myslí, že by měl jet.
Přednost 4×4 na sněhu je v tom, že když vyletí ze silnice, tak ho
odtamtud hůř vyndavají než klasické auto. Stejně tak když se projíždí
závějemi apod.
Mohu vypravovat jak se 150 m jede 6 hodin. protože pomoc prostě není.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek