Ahojte,
Objednal jsem si na zítra u Flixbusu cestu Praha-Brno společně s cestou
zpět ve středu Brno-Praha.
Bohužel nemám jak jízdenku vytisknout a telefon od kud by mi oskenovali qr
kod u sebe momentálně nemám.
Stačí když při přístupu nadiktuji řidiči jen číslo rezervace?
A pokud sem dohromady objednaval i zpateční v tu středu, je číslo
rezervace stejné?
Zajímavá 0 před 1829 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
S něčím takovým bych nepočítal. Řidiči jsou cizinci, kteří ovládají jen nejzákladnější úkony a jsou rádi, že někdy přijedou do cíle. Jednou jsem s tím jel, řidič nebyl schopný mi prodat jízdenku se slevou a do cíle přijel s hodinovým zpožděním. Už nikdy!
0 Nominace Nahlásit |
Jízdenky jsou na jméno. Je ale otázka, zda to bude řidiči stačit (mohlo by). Rozhodně v podmínkách je psáno, že chtějí ten QR kod. Zavolal bych na infolinku aby poradili co dělat.
0
před 1828 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek