Zakoupila jsem si věc na eshopu. Doručení trvalo dvakrát delší dobu než mělo. Kontaktovala jsem eshop s tím, že mi zboží nedošlo a bylo mi řečeno, že zboží ztratila pošta. Eshop zaslal znovu stejný kus objednaného zboží. To se ovšem také ztratilo. Eshop mi tedy vrátil peníze. Asi po měsíci jsem po dohodě na poště oba kusy zboží našla. Eshop chce nyní vrátit zboží které poslal navíc a uhradit první kus zboží, za které mi vrátil peníze. Je moji povinností takto učinit?
Zajímavá 0 před 1468 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jestli tomu správně rozumín, tak máš u sebe 2 ks objednaného zboží
a vrácené peníze za 1 ks. Tedy máš 2 ks zboží zadarmo?
A tady se ptáš, jestli máš vrátit nezaplacené zboží?
To ti není blbý si nechat něco, za co nemáš zaplaceno?
TVL.
0 Nominace Nahlásit |
" Asi po měsíci jsem po dohodě na poště oba kusy zboží našla. " PO DOHODĚ, jo? Tywoe tak ty asi budeš dobrý dílo, přímo UNIKÁT! (;
Mělas to nechat poště, ať přirozenou cestou vrátí odesílateli, když DOBŘE VÍŠ, že balíčky nejsou tvé, i když je na nich tvé jméno ty bambulo! Teď ti nezbyde, než je oba zaplatit anebo vrátit ešopu za SVÝ NÁKLADY a dobře ti tak.
0 Nominace Nahlásit |
Samozřejmě, bez jakékoli diskuze.
Zák, č. 89/2012 Sb, § 2991 – Bezdůvodné obohacení.
0 Nominace Nahlásit |
Ne, není Vaší povinností tak učinit.
Zboží nehraďte a e-shopu sdělte, kdy si u Vás může oba balíčky
vyzvednout.
Za chybu, jíž jste se nedopustila Vy, nejste povinna platit.
Pokud byste si chtěla jeden balíček ponechat přes opožděné
dodání,
bylo by nutné za zboží zaplatit a vybídnout e-shop, aby si druhý balíček
přijel vyzvednout.
Zajímá-li Vás můj názor:
Já bych vrátila oba balíčky a zboží si radši iobjednala jinde, protože
s tímto e-shopem
se pravděpodobně ani reklamace nebudou řešit zrovna snadno.
0
před 1468 dny
|
0 Nominace Nahlásit |