Dobrý den, dnes jsem obdržel již druhou SMS s požadavkem k uhrazení
jakési objednávky. Doslovné znění: Poslední upominka. Jiz 14 dni jsme
neobdrzeli platbu za objednavku na Velomont. Zaplatte prevodem castku
1,497.00 Kc s VS:XXX, na ucet: YYY.
První SMS byla totožná akorát po sedmi dnech od údajné objednávky. Nic
jsem neobjednával, nedostal jsem žádnou potvrzovací SMS ani email, v SMS
není moje jméno, natož pak třeba nějaké číslo objednávky, není v ní
ani žádný kontakt na údajného prodejce. Pod názvem Velomont jsem nalezl
pouze e-shop s oblečením, poslal jsem email s dotazem, zda je SMS od nich,
bez odpovědi. Mám nějakou povinnost uhradit danou částku? Myslím, zda je
vůbec ze zákona možné mě tímto způsobem vyzývat k nějaké platbě,
opakují, že jsem navíc žádnou objednávku neučinil. Ale zajímá mě, zda
z toho pro mne může hypoteticky hrozit nějaká sankce, a zda se mám třeba
obrátit na policii. Omlouvám se za asi stupidní dotaz, ale dokud to byla jen
první SMS, zkrátka jsem ji víceméně ignoroval, nyní z toho mám ale blbý
pocit. Děkuji.
Ještě jednou podotýkám, že jsem danou společnost emailem kontaktoval, 8 dní bez odpovědi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 1759 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Můžeš je informovat, že zřejmě došlo k nějaké chybě. Pokud sis nic
neobjednával, nic neplať. Také je možné, že někdo jen zkouší od lidí
získat peníze… pošle 1000 SMSek a třeba 5 z oslovených lidí bez
rozmyslu zaplatí… Zkontroluj zda uvedený účet odpovídá účtu Velomontu,
zde je uveden:
https://www.velomont.com/cs/doprava-a-platba/
Pokud ne a ani z Velomontu se Ti neozvali, mohl bys zkusit kontaktovat policii s podezřením na pokus o podvod. (očekával bych, že se pokusí zjistit majitele účtu a zablokovat jej, aby se zachytily prachy případných dalších poškozených)
Upravil/a: quentos
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?Milan1144 Nahlásit |
Pokud jsi nic neobjednal a nic neobdržel, nic neplať, Podezřelé už je jen to, že se neni možné s dodavatelem spojit.
0 Nominace Nahlásit |
Mohou mít chybný telefon. Slušností by bylo je informovat o nějaké chybě, případně jim dát email pro zaslání kopie objednávky, případně doklad o vyřízení objednávky.
Druhou možností je hodit to za hlavu.
0 Nominace Nahlásit |
Kontaktuj Velomont, pokud to jde a SMS ignoruj nebo i smaž.
Třeba si někdo z rodiny objednal nějakou módu.
INFO@VELOMONT.COM
+420 246 034 199
Upravil/a: nyjono
0 Nominace Nahlásit |
… jestli sis jistej, hoď to za hlavu, nebo pro dobrej pocit bych na ono číslo poslal sms, že asi došlo k omylu a mají chybný číslo (vše se může stát) …
0 Nominace Nahlásit |
Chápu nadšení z dostupnosti informací. Ale je FB opravdu tím nejrevantnějším místem, kde přijít k dobrým informacím? Já se na to dívám tak, že negativní hodnocení píší zákaznici v mnohem větším procentu, než ta pozitivní. Mnohdy se o pozitivním ani nedovíme.