poprve mi ho vyměnili podruhe mi to vratili neopravene a tak jsem pral jen tak že jsem to zapnul do sítě a pralo to bez časovače,Ted už to nepere vúbec je třeba držet zapínání při praní rukou samo se to okamžitě vrací do vypnutí.Už jsem dostal mírný úder proudem a protože o oprávěnosti rozhoduje nějaký tajtrlík na druhém konci republiky nevím jak dál.Tu neuznanou minulou reklamaci zdůvodnil tím,že se do časovače dostala voda a tak si za to můžu prý sám
Zajímavá 0 před 4143 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud je ještě v záruce, měli by ti jí opravit i podruhé. Potom
platí to, že 3× a dost. To znamená, že po třetí vadě máš nárok na
vrácení peněz. Jestli si myslíš, že jednali protiprávně, můžeš se
obrátit na soud. Ale to bych zvážila, jestli se to vůbec vyplatí, abys
nakonec nepřišel o mnohem větší sumy. Oni jsou totiž dost
vyčůraní.
Doplňuji:
Jo a jen tak mimochodem, aby se dostala voda do časovače sama a tak snadno…
To je dost divný.
Upravil/a: Banshee
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4143 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nesouhlas spotřebitele se způsobem vyřízení reklamace po obsahové
stránce
Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové
stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným
uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází
k občanskoprávnímu sporu, který může rozhodnout pouze soud, popřípadě
stranami zvolený rozhodce. Česká obchodní inspekce může v dané oblasti
postihnout pouze jednání v rozporu s ustanoveními § 13 a § 19 zákona
č. 634/1992 Sb., která upravují průběh reklamačního řízení po
formální stránce, zatímco o nárocích spotřebitele je třeba rozhodnout
podle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
Zdroj: stranky ČOI
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek