Avatar uživatele
Fyzik

Jak postupovat, když při reklamaci řemeslník nebere telefony?

V bytě mi po havárii proběhla ve spěchu nachystaná rekonstrukce vytápění. Řemeslník, který to dělal, špatně nadimenzoval radiátory („To bude stačit asi…“). Měl mi nejdřív předložit výpočet dimenzování radiátorů (prý je to povinnost), který by podle jiného řemeslníka určitě vyšel o dost jinak. Topení tam je, byt se nestíhá vytopit, a já jsem se ozval, že to byla chyba na jeho straně a že chci na jeho náklady radiátor vyměnit/přidat, nebo o tom dále diskutovat. On se ale odmlčel.

Co teď? Jak se dělá reklamace? Mám napsat nějaké lejstro o reklamaci? Mám si to nechat udělat u jiného řemeslníka a pak žádat proplacení? Děkuji

Zajímavá 0 před 2416 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Zaslat písemně. Pokud bude nadále dělat mrtvého brouka, opravu, nebo náhradu vymáhat soudně.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
cukrar

Máte v ruce průkazný dokument o tom, že máte pravdu Vy? Vy jste byli domluveni o tom, že Vám musí "předložit výpočet dimenzování radiátorů " Jak víte, že jiný řemeslník, ví přesně co se musí?
Bez znaleckého posudku nelze reklamovat, přesněji řemeslník odmítne reklamaci, páč Vy jste se dohodli přeci jinak.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?ivzez Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Reklamovat písemně.
Podkladem k reklamaci je písemná smlouva, která
obsahuje vše, co co měl řemeslník udělat.

Platí samozřejmě i ústně sjednaná smlouva, jenom
budete mít obtížnější prokázat, co řemeslník nesplnil.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek