Obal není předmětem reklamace a tudíž není potřeba. V případě, že prodejce nechce uznat reklamaci kvůli absenci obalu, obrať se na ČOI.
0 Nominace Nahlásit |
Potřebuješ opravit obal nebo televizi ? Když obal nemáš, tak ho asi opravit nepotřebuješ, proč ho teda řešíš ?
0 Nominace Nahlásit |
Při uplatnění reklamace, jakéhokoliv zboží, není originální obal
nutností a důvodem k odmítnutí k převzetí zboží do záruční opravy
(reklamace).
Ale v případě uplatnění záruční opravy a předání u prodejce je
vhodný jakýkoliv spolehlivý obal, pro ochranu před poškozením při
dopravě.
Pokud máš problém s prodejcem (za předpokladu použití jakéhokoliv
náhradního obalu by neměl být), zkus přímo zavést na záruční servis,
kde TV přijmou i bez obalu určitě.
Toto vše řeší Obchodní zákoník.
0 Nominace Nahlásit |
JájsemRaibek – a na ČOI ti řeknou, že se máš obrátit na soud…
0
před 2613 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek