Předpokládám, že máte na mysli „vyúčtování“ nikoli od dodavatele vody (tj. nějaké vodárenské firmy), ale od majitele domu, který rozpočítá celkovou spotřebu na jednotlivé byty…a vy s takto rozpočteným podílem na váš byt nesouhlasíte.
Nechte si předložit detailní vyúčtování, tzn. zejména jakým KLÍČEM *) se rozdělila celková spotřeba na jednotlivé byty.
*) tento ´klíč´ může být:
ad c)
moc se nepoužívá
ad b)
pokud v tomto výpočtu nenaleznete početní chybu, tak s ´nepříznivým´
výsledkem nic nenaděláte
ad a)
zde je největší problém, že součty spotřeby jednotlivých bytů
(změřených podružnými vodoměry) jsou vždy nižší než spotřeba
vypočtená podle hlavního ocejchovaného vodoměru VaKu… V takovýchto
případech se ROZDÍL zpravidla rozpočítá mezi všechny byty klíčem podle
velikosti spotřeby zjištěné dle podružných vodoměrů…
Snad jsem to nezamotal 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Reklamace musí být podána v písemné formě musí obsahovat datum, město,adresu a napište tam že nesouhlasíte z vyučtováním vody které vám bylo provedeno,že jich prosíte aby se vám na to podívali.Pokud to máte na vodarny kousek tak si to tam zaneste pokud ne tam to odešlete doporučeně na vodárny.
0 Nominace Nahlásit |
Plně souhlasím se Standou, jen chci podotknout, že reklamace se musí podat vždy písemně a do 21. dnů od převzetí vyúčtování.
0 Nominace Nahlásit |
To doris:
„…že reklamace se musí podat vždy písemně a do 21. dnů od převzetí vyúčtování“
A JAK JSTE NA TĚCH 21 DNÍ PŘIŠLA ? 🙂
Pokud budete mít ´v ruce´ prokazatelné důkazy, tak reklamovat můžete teoreticky i po letech…pak je to o promlčecích lhůtách pro občansko-právní spory, ale tak daleko se pouštět nebudu.
Chěl jsem jen říci, že na těch „21 dnech“ byste se musela s druhou stranou předem dohodnout…, jinak to neplatí.