Avatar uživatele
Frontinus

Jak odpovědět na otázku směřující k tomu, že se tazatel nechá podvést?

Představme si hypotetickou otázku: „Kartářka mi poradila, že k tomu, aby se mi harmonizovaly koksohydráty, mi musí být ukradeno auto. Jak si nechat ukrást auto?“

Podle mě je jedninou správnou odpovědí vysvětlení, že je to celé hloupost, že kartářky jsou dílem podvodnice, dílem psychotičky a dílem tomu věří z vlastní až děsivě hluboké omezenosti, takže rady od kartářky by měl brát s hodně velkou rezervou. O tom, že v těle žádné koksohydráty nemáme, takže není co harmonizovat, nemluvě.

Odpověď v tom duchu, že nejlépe je nechat auto v méně frekventované ulici poblíž lampy s klíčky v zapalování a pootevřenými dveřmi, nejlépe s doplněním vhodných ulic podle bydliště tazatele, je podle mě zvrácená. Přesto se i zde nacházejí takoví, kterým taková odpověď přijde jediná správná. Přišlo by mi to jen směšné a pomyslel bych si něco nepěkného o jedné osobě, kdyby toto nepotvrdil i administrátor tím, že moji odpověď „lidé nemají koksohydráty“ smazal s odůvodněním „V příspěvku není odpověď na autorovu otázku“.

Takže by mě zajímalo, nakolik má takováto forma pokrytectví ve zdejším osazenstvu podporu. Samozřejmě že by bylo směšné kecat majiteli webu do toho, jak web provozuje. To je jeho plné právo. Mé právo je nezapojovat se do projektu, případně takový projekt opustit, pokud se domnívám, že funguje špatně. Právě to bych si rád ujasnil. A právě proto je dojem, že mé otázky jsou sugestivní, správný, protože je mi víc než jasno, kterou variantu pokládám za správnou.

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 1954 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Odpověď, že už předpoklady otázky jsou špatně, může být pro tazatele užitečná, a proto je správná.

Pokud má pravda hrát, … . Jinak se prostě jen budeme utápět ve svých uzavřených sociálních bublinách kde všichni kolem říkají pouze to co chceme slyšet a udržují nás uvnitř našich vlastních iluzorních představ a nepodložených dogmat.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Odpověď, že už předpoklady otázky jsou špatně, může být pro tazatele užitečná, a proto je správná.

No jo, alespoň už víš PROČ se tu občas řve (a často řvu já) ohledně cochcárenského bonzování (ve zdejším žargonu „nahlašování otázek“). Admin toto zvrácené cochcárenské udavačství doslova MILUJE a podporuje ho tak usilovně, že na veškeré ostatní činnosti mu nezbývá čas. (jako je např. korektní funkčnost webu apod.) Dokonce i anonymizoval tyto práskače (pamatuji dobu, kdy bylo možné vidět kdo skryl otázku), aby náhodou neutrpěli „duševní újmu“ (nedostali vynadáno od naštvaného autora idiotsky smazaného příspěvku).

Tohle je mimochodem i důvod proč jsou odpovědi.- přestože mají potenciál – tak ubohým webem v porovnání s konkurenčními poraďte aj. stránkami. Ostatně je ti nejspíš jasné, k ČEMU slouží tento web a na rozdíl od jiných se to ani nesnaží skrývat. (nebo to doopravdy ani neumí, což by mne nepřekvapilo)

Hele, fakt je ten, že VĚTŠINĚ zdejších uživatelů bonzování, prudění ostatních a lapání much VYHOVUJE, což nejlépe dokazuje naprosto minimální podpora z jejich strany, když jsme s Keplerem proti tomuto svinstvu něco podniknout. To víš, jsme Čecháčci. ;)

Ostatně ten, kterému se zde říká „admin“ je nejspíš jen nějaký moderátor s vyššími právy, pravděpodobně tatík-důchodce, který se autorovi webu „stará“ o obsah stránek. Synáček dal taťkovi hračku, aby měl od dědka pokoj a dědek s HODNĚ průměrným vzděláním i rozhledem je BIG KING. Prostě takový ekvivalent kinderadmina, akorát z opačné strany věkového rozpětí. Že je to tak tomu mnohé nasvědčuje. Takže se nediv.

Moje rada zní – buď to přijmi jako já (a semo tamo řvi jako já) a počkej, až tě admin zbanánuje. Pak s klidem můžeš jít o dům dál, za LEPŠÍM (a JE kam jít). Sám tu jsem jen kvůli pár lidem (se smyslem pro humor) a několika banalitám (jako lenost se registrovat jinde apod.) a až „přijde můj čas“… ;) :)
NEBO to zabal rovnou a ušetříš si rozčilování. Já jsem ale ALIENDRONE a dokud nebudu zbanánován, tak jakýkoliv DOBROVOLNÝ ÚSTUP prostě nepřichází v úvahu. ;) :D :D

BTW – do anket vždy vkládej únikovou klauzuli „Jiná odpověď“, protože zrovna tahle je hezkou ukázkou, kdy bych si vybral OBĚ možnostii s tím, že postup který v odpovědi budu aplikovat s zvolím podle obsahu a formy konkrétní otázky. :)

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Dochy

Odpověď, že už předpoklady otázky jsou špatně, může být pro tazatele užitečná, a proto je správná.

Oni Ti smazaly odpověď na diagnostiku podle jazyka? 😉

Co Ti brání odpovědět na otázku a k tomu připsat svůj názor na okolnosti…

V dané otázce ale nebyly sděleny žádné zavádějící informace, ty sis domyslel. Jak můžeš vědět zda tazatel třeba nehledá výtečníka co „pomohl“ jeho matce aby mu mohl jít sdělit svůj názor na jeho podnikání?

Mimochodem: Anketa je podle mně blbě postavená (stejně jako naprostá většina anket na tomto servru) tak se nediv, že spousta lidí ani neodpoví už jen proto, aby nemuseli volit jednu z odpovědí, kde se jim všechny odpovědi příčí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
EKSOT123

Odpověď, že už předpoklady otázky jsou špatně, může být pro tazatele užitečná, a proto je správná.

Anketa je trochu komplikovaná a nechce se mi přemýšlet o čem vlastně je. Proto jsem v anketě pouze náhodně zvolil jednu možnost.
Slovo koksohydrát prý vymyslel R. Hrušínský (který chtěl koksohydráty karbonizovat) a nedává smysl. Koks je velmi bohatý uhlíkem, snad by se dalo mluvit přímo o uhlíku. A o „uhlohydrátech“ se dočteš třeba zde: http://www.si­luetadoleta.cz/clan­ky/uhlohydraty-nepostradatelna-energie-pro-vse-telo/
Takže oproti tvým teoriím lze naopak o té kartářce předpokládat, že byla docela mazaná, vzdělaná a snědla i něco vtipné kaše. Když si necháš ukrást auto, opravdu přispěješ k harmonizaci koksohydrátů. A sice zvýšením fyzické aktivity chozením po svých.

Upravil/a: EKSOT123

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Frontinus

Dochy: Ano, přesně o to mi jde. A protože odpověď říkající totéž stručněji a rázněji, zůstala, pokládám zaslané zdůvodnění „V příspěvku není odpověď na autorovu otázku“ poněkud směšné. Tedy není mi směšný administrátor, ten prostě minimalizuje své náklady v podobě času, ale směšný je ten, komu není trapné takové chování administrátora zneužít.

V otázce nebyly žádné informace navíc. Interpretace „hledám služby šarlatána“ mi přijde jako mnohem pravděpodobnější než „hledám toho výtečníka“. Už jen z toho důvodu, že úspěšní šarlatáni mají velmi dobře propracovanou propagaci, takže až příliš často se stává, že i pozůstalí děkují za příkladnou pomoc…

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Frontinus

Aliendrone: Myslím, že zbytečně hledáš úmysl. Takový web není zrovna zlatý důl, takže majitel celkem pochopitelně očekává, že bude fungovat pokud možno samospádem. Pokud tím samospádem vzniknou některé nepěkné vzory, je to sice smutné, ale pokud se stále dostatečně zobrazuje reklama, nemá majitel/adminis­trátor důvod zasahovat. Paušální mazání nahlášených odpovědí, případně mazání podle klíče „hlásil někdo známý ⇒ smažu obratem“ je vlastně z hlediska majitele racionální využití času…

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
aliendrone

Všemu z komentáře rozumím a souhlasím s tím, jen mi asi ulítly včely, protože mi uniká smysl tvého diskuzního RE konstatování. Můžeš být PLS trochu konkrétnější a sdělit, co mi vlastně chceš říci v souvislosti s tvým dotazem a mojí odpovědí na něj? :o

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Frontinus

Jen jsem chtěl napsat, že nemá cenu hledat zlý úmysl administrátora, takové projekty moc nevydělají, takže je silně motivován nechat všemu volný průběh. Se všemi patologiemi, které to umožňuje.

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

V podstatě si mohl tu otázku zjednodušit na anketu co je na odpovedi.cz v odpovedi dulezitejsi pravda, nebo pocit tazatele, že dostal to co chtěl ? 🙂 Z prohledu provozovatele serveru je to docela určitě B.

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Frontinus

Protože jsem stará struktura, nějak jsem předpokládal, že i živější diskuze pod otázkou s takovou odpovědí může zvýšit počet zobrazení reklam a tak vlastně fungovat jako jediný zdroj zisku pro majitele.

Mimochodem, ten příklad s EU a SSSR je výborný. Pokud nemáš nic proti, drze si ho půjčím do výuky (volitelný předmět trénující mediky v používání kritického myšlení).

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

Frontinus, ak dehonestujúcim spôsobom, ktorý to používate, učíte medikov, ostáva mi už len jedna otázka „Quo vadis Frontinus?“

před 1949 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Frontinus

Dehonestuješ se sám. Či spíše demaskuješ.

před 1949 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

pravda nevítězí …

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

pokud ale přistoupíme na předpoklad že tazatel má dostat odpověď která koresponduje s jeho (třeba chybnými) předpoklady a nijak je nerozporuje. Snadno u jiných typů otázek narazíme.

Představme si třeba otázku kde tazatel sugestivně lidem napovídá jak mají odpovídat a co si myslet. To jsou zpravidla politické dotazy kdy, tazateli ani tak nejde o to slyšet jiný názor než svůj vlastní ale jen propagovat svůj vlastní názor a dostat za to pár „lajků“. Takový dotaz vypadá typicky takto „Měla by být EU jako zkažená instituce zrušena a ČR by se měla vrátit pod křídla sovětského svazu ?“ … v takovém dotazu můžete rozporovat už jen označení „zkažená instituce“, můžete vyjádřit pochybnost nad tím zda tazatel toto má vůbec podloženo něčím jiným než hospodskými dojmy a vyjádřit určité zpochybnění toho že vůbec vnímá demokratické principy v rozhodovacím procesu EU tak jak jsou nyní nastaveny. Pokud bychom ale přijali tezi, že není možné rozporovat předpoklady tazatele a je třeba mu doručit jen odpověď kterou očekává, pak jediná možná odpověď by nutně musel být pouze souhlas bez sebemenší špetky vzdoru 🙂 To není dobré.

před 1954 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek