Neviem, či to platí v ČR, v SR musíš auto dať zošrotovať, potom ti vydajú potvrdenie,na základe ktorého auto odhlásiš v evidenci. Takže musíš ísť na šrotovisko, tam potrebný náhr. diel nájsť, odkúpiť a potom zaplatiť. Ale celé auto už nebudeš mať.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2309 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud jej máte na vlastním pozemku, odevzdat RZ do depozitu, po roce požádat o prodloužení a sdělit kde jej parkujete. Dle mého názoru po tomto postupu nemůže úředník nutit k likvidaci.
Je také možné, že nová vláda, parlament vyrobí nějaké dodatky k likvidaci aut, nedávno byl návrh aby starší auta měla roční poplatek, daň desettisíc českých. Zachránila nás aféra bratrů Němců a jejich čarování s emisemi a to nebyl pokyn z Bruselu, ale naše vrchnost, která byla voliči dosazena. Dokonce podle posledních výzkumů je vozidlo s emisní normou 3, k životnímu prostředí čistčí, než 4–5, z důvodů, že kouzla se provádí v laboratořích a ještě při vyšších teplotách.
0
před 2309 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jde to udělat tak, že ho jakoby přehlásíš do zahraničí. Např. uděláš fiktivní kupní smlouvu. Na základě toho dostaneš dočasnou značku (myslím na měsíc) a po jejím vypršení na Tebe už auto není přihlášené (to jestli si ho protistrana v zahraničí přehlásí už nikdo nekontroluje, stejně jako nikdo nekontroluje jestli ta protistrana existuje). Tzn. tím máš auto, které pak není na nikoho napsané. Je to jen rámcový postup, podrobnosti si pogoogli sám.
0
před 2309 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek