Máme nějaké školství, učí se podle nějakých osnov a žáci skládají zkoušky. Učí se číst, psát a počítat, nějaké jazyky, zeměpis, dějepis a další obory. Pak se někteří specializují na určité věci, dělají třeba olympiádu. Nejprve okresní, pak krajské a pak republikové a pro ty nejlepší, jsou mezinárodní akce, kde se porovnávají studenti z mnoha zemí. A někde jsem četl, že studenti z Asie, dosahují lepších výsledků, protože jsou lépe připraveni, než ti naši. Myslíte si, že je to přístupem, nebo obsahem, že třeba se učí něco navíc, co se tady neprobírá? Co myslíte? Děkuji.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? DoTazatel před 1757 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Myslím, že tohle je na doktorandskou práci. Možná někde nějaké studie existují, ale nemyslím, že to je skvělá otázka sem. Je to skvělá otázka na specialisty, kteří se tím zabývají, problematika bude mít mnoho nejrůznějších vstupů z nejrůznějších oblastí, včetně kultury a historie.
0 Nominace Nahlásit |
Václav Klaus ml. se poslední dobou rozčiluje, že děti místo učení číst, psát a počítat, jsou otravováni nějakými sociálními a genderovými programy včetně inkluze. Takže na úkor vyučovacího času se do nich leje propaganda. Kdo ví, jestli si bez kalkulačky spočítají z hlavy malou násobilku.
0 Nominace Nahlásit |
Ametyst: inkluze není nějaký sociální nebo genderový program, který se děti učí, ale způsob zapojení žáků do vzdělávání.
Laťku vzdělání ovšem určuje nejslabší článek, a tím je ten rušivý prvek, který mentálně nemá na zvládání učiva ostatních. Chudáci chytré děti, o ně se nikdo nestará. Zřejmě je tenhle systém vyžene do soukromých škol.
Přesto to má za důsledek snižování průměrnosti. Za honbou po dosažených vzděláních se rovněž snižují nároky i na pouhou průměrnost.
Navíc ti, co potřebují asistenta, vlastně nikdy nezažijí pocit úspěchu. Jsou jen trpěni. Hloupý to systém, kde nikdo není spokojený.