Opět z vlastní zkušenosti. Stálo mne to čas a peníze,ale pro jistotu se zeptám. Kupoval jsem zboží, které bylo zabalené a zaplatil jsem z karty. Prodavač mi dal účtenku, kde je všechno uvedeno. Doma mi řekli, že to nikdo nechce, tak ať to jdu vrátit. Tak jsem to šel vrátit do obchodu a prodavač mi řekl, že mi peníze nevrátí, že zboží si zpátky nevezme. Zboží bylo stejně zabaleno, neporušeno. Prodavač tvrdil, že je nějaký zákon, podle kterého to nemusí vzít zpátky to zboží, já zase vím, že existuje něco jako reklamace. Jak je to ? Neznám ty obchodní zákony. Děkuji.
Zajímavá 0 před 1576 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vrácení zboží a reklamace jsou dvě rozdílné věci.
Vrácení zboží je možné jen v případě, když byla smlova uzavřena při
použití prostředků komunikace na dálku (§ 53 odst. 7 zákona. č.
40/1964 Sb.).
Reklamace je postup, když se vyskytne na zboží vada.
Prodavač jednal správně. Cokoli jiného je na úrovni dobrovolnosti.
0 Nominace Nahlásit |
Nejsem si jist, ale zboží lze vrátit bez vysvětlení jen na e-shopech, a to do 14 dní. Na reklamaci to taky není, protože se neprojevila žádná vada. Zboží lze ale vyměnit za podobné.
0 Nominace Nahlásit |
Postup prodavače je zcela v pořádku. Nic neporušuje. Kamený obchod neni e -shop.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek