Při průjezdu Německem mi pravil pumpař, UBA Federální agentura
výzkumem zjistila, že norma Euro 3 je u všech výrobců v Evropě daleko
čistčí, než norma 4 – 5 a některých případech i 6. Údajně
skutečné emise naftových motorů se s novými normami jenom zvyšují,
poněvadž ty normy jsou kouzleny v uzavřených laboratořích, tudíž prý
moderní vyšší čísla dieselů v Evropě jsou jenom bludem pro
koupěchtivé ovce.
Má někdo přehled je na tom něco pravdy, mimo nedávný problém VW ?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Gestas před 2334 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jiná odpověď
Díky filtru pevných částic z nových vozů létá méně sazí (BTW
Moderní auta bez tohoto filtru jsou daleko horší než staré Liazky, protože
jimi vypouštěné saze jsou menší a dostávají se až do plic).
U ostatních emisí na tom dle mého nebudou hůře než vozy s EURO 3, ale
ani o moc lépe, protože většina snížení vypouštěných emisí byla
způsobena jen dokonalejším přizpůsobením podmínkám testu (celá
Dieselgate byla o tom, že prasklo, že Volswagen dělá ty motory tak, aby
v testu ukázaly nízké emise a v reálu je to daleko horší-ale tak to
dělají všichni). Možná budou malinko vyšší emise CO2, protože auto
kvůli filtru pevných částic víc žere (ale na papíře ne-a to je pro
úředníky hlavní) a množství CO2 je přímo úměrné množství
spáleného paliva.
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek