Co si představuješ jako dobré auto ? V Rusku mají jiné potřeby než u nás. Oni například kašlou na spotřebu, ale potřebují aby to všude projelo. Spousta u nás populárních aut je tam provozuschopná jen v určitých oblastech země. Zde moderní nízké podvozky jsou tam naprostý nesmysl.
0 Nominace Nahlásit |
Hlavně ze se jim tam nezhroutí doprava ani při minus 40 st.C na Sibiři. Vlaky jezdí, auta startují. Nepotřebují auta nadupaná elektronikou, ale spolehlivá a jednoduchá jako je Lada Niva, která se vyrábí už 40 let.P.S.V Anglii se hroutí doprava s prvním sněhem.
2Kdo udělil odpovědi palec? Arne1, aliendrone
před 1443 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na to ti odpovím hned jak mi vysvětlíš, JAX PROBOHA na to přišel?
:o
Fakt, že se ruská auta nedovážejí protože nesplňují DEMENTOIDNÍ emisní
limity EU (platí tam myslím jen Euro 5 a pro diesely snad ještě méně) je
jenom jejich VELKÉ PLUS!
Chci jezdit autem, které je spolehlivé a za vynaložené náklady (pořizovací a provozní) mi toho co nejvíce vrátí. Na pojízdné čističky vzduchu (v nichž se můžeš i svézt), do kterých jen neustále sypeš prachy se můžu vykašlat. Tedy rád bych, ale NEJDE to. :(
BTW – spousta offroaďáků ti bude přísahat – Suzuki Samurai nebo Lada Niva (čistě sovětský koncept)! ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Specializují se na jinou výrobu. Jejich automobilka by neobstála, vždyť i v minulém století to nebylo žádná pecka. Daleko lepší byly ,,dederónské" trabanty, nebo naše Tatry. Ne každý může bý konkurenceschopný na trhu. I kdyby byla ruská značka na trhu, upřednostil bych osvědčenou německou, jihokorejskou nebo japonskou značku.
0 Nominace Nahlásit |
Rusové se už od SSSR specialuzují především hlavně na vojenskou
techniku (nic jiného se tam vlastně nevyvíjelo).
O ruských autech nic moc nevím, tak neposoudím. Ale téměř vždy je to
o firmách (ne o státu). Když se říká, že někdo dělá taková auta,
čokoládu, nábytek nebo cokoli jiného a chválí se stát, ze kterého to
pochází, tak to není úplně správně, protože to dělají téměř vždy
soukromé firmy, které s tím státem mají společné jen to, že jsou na
jeho území. Ale ta kvalita nepochází od státu. Je to firemní kvalita,
kterou ten stát ani neovlivňuje a když, tak jenom malinko (spíš podporou
jejich odvětví a umožnění toho jejich podnikání – např. i dobrými
podmínkami).
A taková armádní technika se vyvyjí i ve státním výzkumu (to už pak
záleží na financování a Rusové si na tohle vždy potrpěli). Pak jsou tady
místní i zahraniční vojenští dodavatelé (převážně soukromé
zbrojovky). A kupuje se od těch nejlepších, kde je nejvyšší kvalita a
dodávají různě po světě. A jen samotné ruské zbrojovky jsou jedny
z největších a nejvýkonnějších na světě. Nonstop práce. ;)
Automobilky jsou firemní (soukromé) = moc na nich nezáleží, z pohledu
státu, Armáda je státní a potřebuje plnou státní podporu při vývoji,
financování atd., ale taky jsou tam hlavně soukromí dodavatelé. A (velké)
zbrojovky jsou jiná liga než auta, ty si nemůžou dovolit vyrábět šunty
nebo nedostatečně vyspělou techniku. To by vůbec nikdo nekupoval (na rozdíl
od aut). Součástí velkých soukromých zbrojovek je i výzkum, protože je
nezbytný (a to i s podporou státu a státního výzkumu = stát si může
rovnou říct, co chce vyrobit). Auta jsou pro jednotlivce/občany, záleží na
firmě, kde dodává atd (a jakou má kvalitu). Různé zbrojovky zásobují
přímo státy, tam je kvalita nezbytná.
Upravil/a: successful
0 Nominace Nahlásit |
Ruská auta.
https://automix.denik.cz/magazin/prvni-off-road-vznikl-nejspis-v-rusku-20180512.html
0 Nominace Nahlásit |
No od tebe se objektivita čekat nedá. Opět nic nevíš.
https://www.youtube.com/watch?v=8SeOJ84ve6w
0
před 1443 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Otázka je co si představuješ pod pojmem dobré auto. Třeba Lada niva je
naprosto ideální pro lidi co dělají v lese.
Dnešní auta přecpané elektronikou a všemi možnými a někdy
i zbytečnými systémy nepovažuji za dobré auto.
0
před 1425 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V armádě je to nutnost (pro každý stát by to tak mělo být). A u tak
velkého a početného státu je nezbyztné, aby měli dobrou armádní techniku
(vůbec celkově armádu).
V SSSR museli dbát hlavně na to. Jak jinak by tu totalitu udrželi, když ne
vojenskou silou? (Zastrašováním, mocí a násilím = hrubou silou) Jinak by
se hned všichni bouřili, ale lid samotný nemá nikdy proti organizované
armádě/ozbrojeným složkám šanci. Na počtu nezáleží, klidně se můžou
bouřit skoro všichni. Když nemají podporu alespoň policie, tak proti
armádě sami nic nezmůžou a počty moc nehrají roli. Proto viz
i Bělorusko. Žádná šance na vítězství, když jediný kdo se bouří a
je nespokojený, je lid. Armáda a policie je s Lukašenkem, tak lid si ani
neškrtne a mezinárodní pomoci se bát nemusí.
Arne: samozřejmě jsem měl na mysli normální auta na silnici, které by byly schopné i významnějšího vývozu. Nakonec i ty SUV a vyložené teréňáky umime vyrábět lépe i my, resp. zbytek Evropy.
Mosoj: tebe je tady škoda, mohl bys v Rusku vyrábět koloběžky. Lada nikdy nebyla Ruská automobilka. Začala s licencí od Fiatu a dnes pokračuje s Renaultem.
Kepler, najlepšie by boli terénne obojživelné kolobežky s pásom, len taký malý atómový pohon. Tie by Američanom a Japoncom vytreli zobák, žiadne skútre a podobné rachotiace obludy.