Avatar uživatele
Michal Kole

Jak je možné, že přes 90% klientů cestovní kaneláře se bezproblémů domluví v cizině, ale zaměstnavatelé mají

jiná čísla, že nemůžou sehnat zaměstnance dostatečně jazykového vybaveného pro komunikaci se zahraniční centrálou firmy a zahraničními klienty a dodavately ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4508 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Něco jiného je kdyýž se turistá ptá co kolik stojí, kde je hotel a podobně, kde si může popřípadě pomoci rukama a nohama a něco jiného hovořit s někým po telefonu s použitím odborných či technických problémů

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.



Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek