Mno, pokud si z geometrie něco pamatuji, tak vzdálenost mezi body A a B je STEJNÁ, jako mezi body B a A (za stejných podmínek). Takže NWM kdes přišel k tomu, že jedna cesta je kratší, než opačná. Máš na mysli plavební koridory nebo fakt, že jedna cesta trvá déle s ohledem na oceánské proudy, smysl otáčení Země nebo tak něco? :o
Každopádně cestu v konečném důsledku zaplatí SPOTŘEBITEL, to je snad jasné. K délce jejího trvání se nevyjádřím, hodně záleží na veličině zvané RYCHLOST. A to nemluvím o faktorech jako je např. počasí. Možná tomu nebudeš věřit, ale to hraje VELKOU roli v lodní dopravě dokonce i u velkolodí, jakými zpravidla tankery jsou. :)
0
před 793 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Cca 10 – 20 dnů, hodně záleží na délce nakládání. Spotřeba LNG tankeru s TFDE motory je 130 tun LNG/den u třídy MEGI 110 tun za den. Uveze cca 170 tisíc tun LNG. Cena dopravy je kolem 100 tis. USD za den, ale už to bylo i 200 tis.: https://www.freightwaves.com/news/price-of-natural-gas-goes-stratospheric-will-lng-shipping-rates-be-next
Zdroj: https://www.rivieramm.com/opinion/opinion/lng-shipping-by-numbers-36027
0
před 793 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek