Nebo mám na poskytovatele vlítnout? Dennodenní vypadávání, byť chvilkové, leze na nervy.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, suaeda, anonym před 4634 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Záleží na druhu připojení.
V/ADSL nebo optika (Fiber) by vypádavt nemělo
GRPS/CDMA/EDGE/UMTS vypadávat může hlavně když se pohybuješ mezi místy s různě silným signálem
Wi-Fi hlavně v závislosti na počasí.
0 Nominace Nahlásit |
Tak mně nevypadává
Doplňuji:
mám O2 a nestalo se ,že by vypadlo
Upravil/a: hanulka11
0 Nominace Nahlásit |
Mám kvalitní připojení i kvalitního poskytovatele. Vypadlo mi snad jen jednou. Vlítni na něj!
0 Nominace Nahlásit |
A jaké máš připojení?
Mě nevypadává a pokud není závislé na signálu, kontaktovala bych
poskytovatele.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud platíš a není to tím že překračuješ nějaké limity pro stahování, tak nechápu že máš tolik trpělivosti. Při nejmenším se jich optat čím to je, se ti vyplatí.
0 Nominace Nahlásit |
Připojení od Vodafonu nevypadává vůbec. Wifina od místního
poskytovatele vypadne většinou jen v letním období po silných bouřkách.
Jinak musím zaklepat vše jede.
Ale pokud by internet každý den vypadával tak bych začal třístupňuvě
jednat. Slušný dotaz, ostřejší domluva a nakonec ukončení smlouvy.
2Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole, quentos
před 4634 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jak pise Michal Kolesa,jen si myslim ze i u wifi zalezi na sile signalu.
Nepises jaky druh pripojeni pouzivas, mas-li mobilni nebo wifi, myslim, ze
s reklamaci moc uspesny nebudes. U pevneho by se to stavat nemelo a stiznost
je miste.
Osobne mam kabelove pripojeni od asi nejvetsiho poskytovatele tohoto druhu a
pohoda. Vypadek jednou za nekolik mesicu v radu minut se da unest. Nechci jim
delat reklamu, jejich obchodni praktiky zna kazdy a jsou mi tez proti srsti, ale
ta sluzba proste funguje.
0 Nominace Nahlásit |
Když jsem měl ještě připojení přes pevnou linku od O2, tak to bylo spíše normou
0 Nominace Nahlásit |
Těžko radit, když nenapíšeš, jak jsi k intenetu připojen. Nedávno jsem tu řešila mobilní připojení od Vodafone a nakonec se ukázalo, že mám zastaralý typ modemu, který špatně spolupracuje s novým software. Nikdo mi ale neřekl, že už mám nárok na nový modem za dotovanou cenu 77,–, doslova jsem to z té pracovnice musela vypáčit. Teď mi to sice nevypadává, ale mám signál jen na tři čárky a jsem přímo na síti 3G. Napiš, můžeme hledat řešení dál.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 815 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |