Jak byste postupovali v mém případě – jde o dodání zásilky. V srpnu jsem příteli objednala dárek z Německa (oblečení). Balík přišel po měsíci ale ne s věcí, kterou jsem objednala. Balík jsem vrátila a po dalším cca měsíci mi přišlo zboží správné. Po další době jsem před dveřmi domu (máme zamčenou zahradu – klíče v brance – na zahradě máme velkého psa) našla balík od stejné firmy, ve kterém bylo znovu zboží, které už jsem ale měla doma. Problém ale je, že pes roztrhal balík i s oblečením, které bylo uvnitř. Nikdo od doručovací služby nevolal, že mi mají něco doručit. Co když se teď firma ozve s tím, že zboží chce zpět, když jsem vlastně ani balík nepřevzala – nic nepodepsala?
Zajímavá 0 před 2594 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Těžko můžou chtít něco zpět, když 1) mají v tom bor*el a 2) jsi nic nepřevzala. Takže v čem jako chceš postupovat? Chceš jim napsat tohle story, co jsi napsala sem? A hlavně je nějaké divné to druhé doručení, jestli trochu nekecáš… Že by ti dali jen tak balík do schránky a pak se do té schránky dostal pes a roztrhal ho, trochu divné, ne?
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2594 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Právě že nic do schránky nedali, položili to před dveře (do schránky by se to nevešlo). Tím pádem ale musel doručovatel projít zamčenou bránou (s klíčem z vnitřku v zámku) a přes psa, který je puštěný po celé zahradě. Sice jsem nic nepřevzala ale pan doručovatel se pravděpodobně podepsal za mně.