Nemůžu se dostat na svůj účet,ukazuje se mi nějaké číslo chyby a nějaký autorizační kód,ale ten já nemám!!Přihlašuji se pouze pomocí čísla účtu a PINu.Tak co jsem prošvihla?Přiznávám se,že zprávy z banky čtu jen velmi málo,tak co mám dělat,abych se mohla dostat na účet.Mám zajet na pobočku a tam to řešit?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4445 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
zajeť si na pobočku banky a tam to všechno vyřešíš, musíš si
zřídit zasílání SMS klíče.
Číslo úctu a PIN dnes již není dostačující ochrana proti zneužití.
http://www.csob.cz/WebCsob/Lide/Elektronicke-bankovnictvi/CSOB_Linka_24_skladacka.pdf
0 Nominace Nahlásit |
Tak pokud vím tak u ČSOB i u ČSOB poštovní spořitelny se
přihlašuje pomocí identifikačního čísla ( to jsi musela mít vždy a je
stejné pokud máš účty u obou poboček) a pinu. Nyní u ČSOB orig
vyřadují autorizační kód, který ti v zápětí po přihlášní chodí na
mobil jako SMS správa. Takže si vem sebou k počítači mobil a do těch
tří políček co se ti nabízí na monitoru vepiš to, co ti přišlo jako
SMS.
Doplňuji:
Takto to již funguje několik měsíců. U ČSOB PS pro přihlášní
autorizačmí kód přes mobil nechtějí. Chtějí ho pouze při manipulaci
s penězi.
Upravil/a: mosoj
0
před 4445 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek