Dobrý den, mám nový telefon Samsung Galaxy Y a mám problém s tím že mi pořád odečítají peníze za připojení. I když už ani nekliknu na internet, přijde mi zpráva že za započaté datové spojení se odečetlo 15 Kč atd. Celkem mi to ubralo už asi 60 Kč tak jsem z toho docela nešťastná. Navíc když jsem si dobíjela kredit do mobilu, tak jsem si vybrala odměnu za dobití internet na tři dny zdarma a přesto jsem za něj musela platit. Nevím co s tím, ale brzy nebudu mít žádný kredit a to ten internet ani nepoužívám. Nevím jestli by to nemohly způsobit nějaké aplikace, které jsem si stáhla z Android Marketu, ale připadá mi zvláštní že platím i když v tu chvíli mobil nepoužívám. Děkuji za každé rady.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4741 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
reseni je velice proste. zavolej na O2 linku 800 02 02 02 a tak jim rekni, ze chces zablokovat veskere datove sluzby ze sveho telefonu. ze internet nechces vyuzivat a nechces platit za omylem spustene sluzby … kdyz reknes neco takoveho, zablokuji to oni u sebea ty budes v klidu.
5Kdo udělil odpovědi palec? Miisa, anonym, Michal Kole, suaeda, Zubejda
před 4741 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Android Market potřebuje být připojený k internetu, jinak z něj nic
nestáhneš. Takže jestli běžně Android Market používáš, nejspíš toto
bude ten důvod, proč ti z kreditu mizí peníze, i když nejsi připojená
přímo na internet. Stačí spustit Market – a on se k internetu připojuje
sám.
Píšeš ještě, že platíš, i když v tu chvilku vůbec nepoužíváš ani
mobil. Ono jde o to, že operátor ti peníze z kreditu většinou nestrhává
hned, ale až po nějaké době. U sms to bývá i několik dní (nebo po
odeslání většího počtu zpráv), cena hlasovýho hovoru se z kreditu
odečte většinou do několika hodin, stejně tak i poplatek za datový
služby (internet). Možná to něříkám úplně přesně, ale já to tak
s operátorem prostě mám (a mám O2).
Pokud chceš dál Android Market používat, určitě si pořiď internet do
mobilu nastálo. Stojí to 40Kč týdně (strhnou ti to z kreditu), ale pak už
se nemusíš bát žádných dalších poplatků navíc a opravdu je to
milionkrát výhodnější. Když se totiž připojíš jednorázově pokaždý,
když budeš chtít nějakou aplikaci z Android Marketu stáhnout, za toto
jednorázový připojení se platí právě tak nehorázný sumy , jak sama
popisuješ. Stačí být připojená chviličku a hned máš desítky korun
v trapu.
A ještě k té odměně za dobití: jo, to znám. Taky jsem si kdysi vybrala 3dny internetu zdarma,..má mamka taky…a obě jsme stejně nakonec musely platit. Chtěla jsem tuhle odměnu-neodměnu reklamovat přes jejich online reklamační formulář, ale než se s nima půl roku dohadovat, radši jsem to tehdy vzdala. Dneska bych se ale nevzdávala předem a hádala už z principu – co mají co slibovat,.. a pak neplnit. No ne? ;)
3Kdo udělil odpovědi palec? jendahun, Miisa, Michal Kole
před 4741 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
placený internet operátora můžete ve svém android telefonu snadno vypnout tímto postupem
1/ na domovské ploše s ikonami stiskněte tlačítko MENU (najdete ho pod
displejem)
2/ v otevřeném menu zvolte položku NASTAVENI
3/ dale vyberte polozku „Bezdrátové sítě“
4/ postupujte dál volbou položky „Mobilní sítě“
5/ a nakonec vypněte přepínačem položku „Použít datové
pakety“ …
tím vypnete drahý internet operátora ale zůstane vám funkční wifi internet dostupný v mnoha lokalitách zdarma
0 Nominace Nahlásit |
Všichni naši mobilní operátoři většinou nechávají na nově zakoupeném mobilu s novou SIMkou nastavený internet na nějaký svůj paušál. Moc se o tom neví, ale zkoušejí zákazníka zda bude platit, nebo si to včas zruší. Malý příklad – telefony Nokia s GPS mají zadarmo mapy, ale pro rychlé použití navigace potřebují připojení na internet. Je to sice velice malý objem dat ale je. A pokud má nějaký operátor nastavený tarif např. na 24 hod. tak si operátor strhne běžnou denní sazbu ač dále neinternetujeme. předpokládám, že podobné vychytávky (i na jiné mobilní aplikace) budou i u jiných mobilních značek vč. Samsungu.
1Kdo udělil odpovědi palec? Michal Kole
před 4741 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
nemáš nějaký paušál, za který musíš platit i když na netu nejsi ?
Vypadá to, že máš O2, napiš jím na forum a zeptej se http://www.o2.cz/osobni/forum/
0
před 4741 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den, při mém vyhledávání jsem narazila na tento dotaz a i když pozdě, přesto odpovím. I mně se toto přihodilo, zavolala jsem operátorovi konkrétně O2, a ten mi vysvětlil,že sim karta si bere ze satelitů antén atd.různé informace a stěmi pracuje i když já nic s telefonem nedělám. Proto jsem si nechala všechny služby zrušit, v tomto mobilním tlf. jsem neaktivovala ani internet, ani wifi, prostě nic a je to OK. Pokud pojedu do zahraničí musím si aktovovat v mobilu roaming, přesto, že jej mám. Je to tak lepší, neboť mitakto také odcházely peníze z kreditu.
Podle mne je to případ pro Českou obchodní inspekci.Provozovatel
mobilní sítě bez upozornění poskytuje s novým mobilem (i s novou SIM)
nevyžádané zpoplatněné služby.
Zrušit se to dá na tom čísle 800020202,ale než se toho dopátráme,že?
Bylo by seriozní,kdyby současně s prvním upozorněním na odečtení 15Kč
přišla informace o možnosti zrušení služby.
Pokud napíšeme na ČOI a bude nás víc,tak možná něco zmůžeme.ˇBudu
žádat i vrácení peněz za nevyžádané služby.