Mám dojem, že Babetta 210 měla bezkontaktní polovodičové zapalování s tyristorem. Pokud vím, tak jako tyristorové zapalování bylo označováno zapalování kondenzátorové, kde akumulační funkci energie pro jiskru měl kondenzátor, který se vybíjel přes zapalovací cívku v optimální poloze pístu ve válci(dáno nastavením předstihu). Zapalovací cívka zde tedy měla pouze funkci transformační (na rozdíl od zapalování indukčního, kde má i funkci akumulační) a tomu odpovídá i její konstrukce. Proto bych se snažil použít původní typ cívky, náhradní díly k těmto motocyklům se určitě ještě dají sehnat na různých burzách a pod.
0 Nominace Nahlásit |
Dát ji tam můžeš, dokonce ji můžeš i zapojit a pak sem napsat, jak
jsi dopadl.
Cívka na 6V má vyšší impedanci, takže alternátor bude odlehčený a bude
dávat vyšší napětí. Myslím ale, že to stačit nebude a při nižších
otáčkách bude vynechávat nebo nepoběží vůbec. Proč by se jinak pro
Babettu vyráběla zvláštní cívka na 4V?
0
před 2329 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek