Avatar uživatele
VojtěchKubán

Můžu dát na Babettu 210 6V indukční cívku?

Zajímavá 0 před 2329 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
orwell

Mám dojem, že Babetta 210 měla bezkontaktní polovodičové zapalování s tyristorem. Pokud vím, tak jako tyristorové zapalování bylo označováno zapalování kondenzátorové, kde akumulační funkci energie pro jiskru měl kondenzátor, který se vybíjel přes zapalovací cívku v optimální poloze pístu ve válci(dáno nastavením předstihu). Zapalovací cívka zde tedy měla pouze funkci transformační (na rozdíl od zapalování indukčního, kde má i funkci akumulační) a tomu odpovídá i její konstrukce. Proto bych se snažil použít původní typ cívky, náhradní díly k těmto motocyklům se určitě ještě dají sehnat na různých burzách a pod.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Hlada

Dát ji tam můžeš, dokonce ji můžeš i zapojit a pak sem napsat, jak jsi dopadl.
Cívka na 6V má vyšší impedanci, takže alternátor bude odlehčený a bude dávat vyšší napětí. Myslím ale, že to stačit nebude a při nižších otáčkách bude vynechávat nebo nepoběží vůbec. Proč by se jinak pro Babettu vyráběla zvláštní cívka na 4V?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava