Avatar uživatele
zjentek

Dokázali byste uvést další konkrétní příklady, kde školský přístup již platí za neblahý více než za prospěšný?

Pro příklad uveďme školské lékařství, tedy alopatickou medicínu. Děkuju.

Zajímavá 0 před 5 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
da ny

České školství, je především plné balastních informací a předmětů
(zejména na VŠ).
UVĚDOM SI, KDE ŽIJEŠ..
PŘESTAŇ SROVNÁVAT…
BUĎ RÁD, ŽE CELOSTNÍ MEDICÍNU JE MOŽNÉ STUDOVAT I V ČR!
A že řady lékař§, které přitahuje a zajímá, houstnou 😄
Můžeš vyhledat jejich píči.....

Jinak proč tak hanlivě (alopatická …)?
Buď rád, že ustal „hon na čarodějnice“ a že psychosomatika,
byliny a přístup k alternativní léčbě, z rukou lékaře (MUDr.),
je možný a dostupný!!!
Během studia, na LF západní společnosti, musí však projít nejprve,
„tradiční klasikou“.

Na 3. LF UK, probíhá výuka i výběr studentů, jako v USA a Kanadě.
Je odlišný od výuky ostatních LF v ČR. Už i to je změna…
Jen pak to pracovní zařazení v praxi, je opět „klasické“ (úzká odbornost)

Svou roli ve výuce medicíny, ovlivňuje mnoho faktorů.
A vše je také byznys (to je podobné na V i Z). Jen prostředky
jsou odlišné a také výsledek.
Jedna medicína především léčí a jiná, především uzdravuje.
Největší podíl na všem, má však sám pacient!
https://www.od­povedi.cz/otaz­ky/proc-alopaticka-medicina-rozlisuje-internu-a-plicni

Upravil/a: da ny

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
elkon

Nehraj si na chytrého. Zabýváš se kravinami.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
zjentek

Elkone, přece chytrého nemusím jen hrát, vždyť to dobře víš, tak se nezabývej hovadinami.

Nový příspěvek