Dobrý den. Objednala jsem si po telefonu službu internet +tv, ale nebyla jsem spokojená. Vypověděla jsem smlouvu do 14 dnů, přesto mi přišlo, abych zaplatila 900 Kč. Jak se mohu bránit? Děkuji
Zajímavá 0 před 355 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zavolat tam a zjistit co přesně a na jakém základě účtovali. Pak je možné se obrátit na ČTU.
0
před 355 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Záleží na tom, jaký byl důvod nespokojenosti. Pro nezaplacení by bylo nutné dokázat, že intenet nebo televize nefungovaly ve smluvené kvalitě.
0
před 355 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Volala jsem tam.Odpověděli,že mi účtujíjejich práci na zprovoznění a nějaké dny užívání internetu.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |