Pokud se jednalo o nějaký zásadní problém s reklamací, určitě bych volila písemnou cestu a minimálně doporučený dopis (spíš na doručenku). Pokud reklamaci zamítl, pak Vám uvedl důvod, proč tomu tak bylo. My tady těžko poradíme, když neznáme podrobnosti, čeho se vše týkalo a jak se k tomu dodavatel vyjádřil.
0 Nominace Nahlásit |
V každém případě je potřeba fakturu nejdřív zaplatit a teprve následně řešit reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek zaplacení.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4602 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dodnes platí to, že reklamace se posílá dodavateli písemnou formou
doporučeným dopisem. Toto je totiž jedině prokazatelné datum (potvrzení
poštou na podacím lístku), které připouští i soud.
Dodavatel Vám musel ve svém zamítnutí reklamace uvést důvod, proč
reklamaci neuznává. Pokud by byl jediným důvodem neuznání reklamace
pozdní termín uplatnění reklamace, tak by zřejmě dodavatel nereagoval
vůbec. Takže musí jít o důvod jiný a ten je těžké posoudit, pokud jste
jej zde neuvedl.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4601 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek