Avatar uživatele
Vandal

Dá se reklamovat upadlý knoflík?

Pěkný den všem,

Dostala jsem kabát před měsícem a včera mi upadl knoflík, přišila bych ho ale vím že stál 4000 a to mi přijde dost na to aby z něj jentak padali knoflíky, i další jsou vidět že povolují a to mi odlítl pouze ozdobný který se nezapíná. Myslíte že mi zboží vyreklamují (vymění, opraví)? Děkuji

Místo původního vyreklamovat patří reklamovat …

Upravil/a: annas

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? dudu před 2964 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Cenobita

Ano neměl by to být problém, buď ti to opraví, nebo vymění (což je ovšem stejný problém – upadne to znovu). Jestli je jinak oblečení kvalitní tak bych si osobně knoflíky přišil sám, jestli je to špatné oblečení reklamoval bych a kdyby to nepřišili vrátí ti peníze.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Nevyreklamují, (vy)reklamovat musí zákazník.

Kvůli upadlému knoflíku nepředpokládám výměnu zboží
ani vrácení peněz, ale opravu (přišití knoflíku).

Prodejce musí reklamaci vyřídit do 30 dnů. Zvažte, jestli
se v současném počasí bez kabátu tak dlouho obejdete.

Já bych si knoflík přišila a rovnou bych zpevnila ostatní.

___

PS:
Gratuluji k živým knoflíkům, to je nadstandard!!

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Do dvou let od koupě lze reklamovat. Jen to prodejce nemusí uznat a označí to za běžné opotřebení.

Měsíc starý kabát reklamovat není problém. Prodejce takovou závadu obvykle opraví. Má sestra pracovala v jednom takovém supermarketu na oděvy a knoflíky tam přišívali.

ivzez: Prodejce se musí vyjádřit o způsobu řešení reklamace nebo o jejím zamítnutí o 3 dnů. Reklamaci musí vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů. Samozřejmě dokázat prodejci, že vyřešení reklamace odkládal, je těžké. Obecně ale platí, že drtivá většina prodejců se snaží reklamace vyřídit do týdne.

Cenobita: Plně souhlasím. Je-li kabát kvalitní, přišij si knoflíky raději sama a neřeš to přes prodejce. Sama to uděláš poctivěji. Pokud je kabát k prdu, reklamuj a reklamuj. Leč je otázka, kdy narazíš na odpověď, že se jedná o běžné opotřebení.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

McArthur …Leč je otázka, kdy narazíš na odpověď, že se jedná o běžné opotřebení…

Myslím, že tady by se dalo použít další ustanovení. Tuším že do 6 měsíců je na obchodníka aby dokázal že vada na výrobku nebyla už před prodejem. Zákazník je v této době chráněn o chlup víc. Nemyslím, že by obchodník kvůli pár stehům chtěl dělat potíže…

před 2963 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek