Ano
Dle IP adresy je někdy možné určit dokonce i polohu ve městě. Běžně se to používá v Google mapách, ve zprávách na Internetu (když jsem na dovolené zobrazují se mi lokální zprávy) a v mnoha dalších aplikacích, také jako lokalizace, pokud je GPS vypnutá.
Upravil/a: Cenobita
0
před 3007 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano
Ano, reklama se cílí nejen na lokalitu (i na úrovni města), ale i podle dalších informací, které návštěvník webu sděluje. Reklamní robot tak často ví, zda-li jste muž nebo žena, co máte asi rádi (často to vyhledáváte na Internetu), kolik vám asi je let a mnoho dalších informací. Podle toho, co se dozví, vám podstrčí tu „správnou“ reklamu.
A obráceně, inzerent si toto může naklikat v požadavcích. Obě strany, tj. inzerent i Google potřebují prokliky. Dnes Google dostane peníze za přivedené návštěvníky webu a ne za zobrazení reklamy. Inzerent zároveň nechce jen tak ledajaké klikálky, ale hlavně ty, kteří splňují podmínky jeho zákaznické základny.
Upravil/a: McArthur
0
před 3001 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek