Ahoj, zajímalo by mě čím to je, že když na motorce řadím(nahoru) tak motorka jakoby cukne. Čím to je? Příliš krátce/dlouze zmáčknu spojku? Řadím při špatných otáčkách? Uberu plyn příliš na krátkou dobu? vůbec nevím čím to je :) děkuji za tipy :)
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Alesh před 4601 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Asi pustíš spojku v době, kdy si ještě nesrovnaly otáčky motoru
s převodem na kola. Zkus ji pustit pomaleji. problém je, jaké cuknutí. Jako
když se motorka přibrzdí 'potom při puštění spojky jsou otáčky motoru
nízké a nebo poskočí, tak jsou vysoké.
Něřešto, ale vem pořádně za plyn – v nejhorším tě motorka ze
sedadla sestřelí.
0 Nominace Nahlásit |
A ubíráš plyn? 🙂 Když ředíš nahoru (na vyšší převodový stupeň), tak máš vytočený motor a po přeřazení ti otáčky zákonitě spadnou dolů. To cuknutí bude vyvoláno tím, že se ti ty otáčky motoru dostatečně rychle nesrovnaly s otáčkami „z druhé strany“, tj. od kola. Něco málo je řešeno samotnou technikou, něco málo musíš pořešit stylem jízdy. Musí ti spadnout otáčky motoru a zároveň zkus pouštět spojku plynule, ne úplně rychle.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4601 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nevím co máš za mašinu-u každý to je rozdílný.Jinak škubnutí při přeřazování je úplně normální jev,jde jen o to jak moc to škube,a taky jestli to nedělalo předtím a dělá to až teď..to je potřeba vědět.Co je to za mašinu (přesný typ,rv.)?Dej vědět ,až pak lze pomoct.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4601 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To mi dělalo také, u Pionýra i Simsona, příčinou bylo sjetí lamelové spojky (Simson), použití moc hustého oleje (Pionýr), po zahřátí oleje už to přestalo.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4601 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Záleží jaká…
Jestli je to fechtl, tak je rozbitej a jestli je to třeba nějaká terénní
250 tak u té je normální že při řazení i na místě na 1čku
podtočí kolo.
0
před 4601 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek