Dobrý den,
mám takový problém s internetovým bankovnictvím ČSOB. Když se
přihlásím do svého účtu, tak mi to vůbec neukazuje kolik mám peněz, a
když kliknu na zůstatek nebo pohyb peněz, tak mi to napíše jen
UPOZORNĚNÍ: Požadovaná volba nemá přiřazeny žádné účty. (chyba 104)
a já nevím co s tím mám dělat, poraďte někdo prosím.
Původní neotázka
ČSOB internetbanking 24?
Zajímavá 0 před 2654 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zaslat dotaz na banku s uvedením problému a čísla chyby. Nebo navštívit pobočku (viz Drap).
0 Nominace Nahlásit |
Zavolej jim na helpdesk internetového bankovnictví 495 800 111 nebo klientskou linku 800 300 300
2Kdo udělil odpovědi palec? briketka10, Danina65
před 2653 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek