Dokud budeš stále vyžadovat informace o tajném anonymním voze, tak se moc nedovíš.
0 Nominace Nahlásit |
Chladící systém v automobilech pracuje s určitým přetlakem. Dokonce i prastará „víčka od chladičů“ z doby krále klacka měla pružinový uzávěr. Stejně tak pracuje i víčko na expanzce (přesunulo se z chladiče). Pokud bude blbě fungovat, budeš např. v autě blbě topit a rychleji ztrácet chladící kapalinu atd. 🙂
V zásadě je to víčko přetlakový ventil, no.
0 Nominace Nahlásit |
Všeobecně??? 😉
Konkrétně u mého auta v manuálu nic o správném tlaku nepíší.
Nicméně voda se vaří při 100°C. Chladící systém mého vozu dovoluje
činnost až cca do 120°C
Asi by to chtělo napsat víc podrobností.
A víčko expanzky si normální řidič sám neotvírá a nezavírá podle
toho jak se vyspal. Víčko je k tomu aby bylo zvařené a obvykle je u něj
upozornněí aby sis při otvírání za tepla dával hodně
velkýho bacha.