elkon
Já bych řekl, že je to hloupý výraz dnešní doby. Před pár lety by to
nikoho nenapadlo. Stejně jako moderní „americké“ Me too.
Kepler
Údajně porušení ženských práv. Kdo dá do reklamy krásnou polonahou
ženskou, je SP. Ovšem kromě reklamy na podpůrné vstavačovité prostředky
s tím červeným ďáblíkem – múžeš hned! To se ženským líbí a ani
nešpitnou. 🙂
Pepa25
Stačí google: „Sexistické prasátečko je anketa o nejvíce sexistickou
reklamu v České republice, kterou vyhlašuje brněnské občanské sdružení
NESEHNUTÍ od roku 2009. Cílem akce je poukázat na zneužívání
genderových stereotypů v reklamě a zobrazování mužů a žen v reklamách
diskriminujícím způsobem.“ (Wiki)
Dřív (před zavedním pojmů jako „genderový stereotyp“) by se prostě
řeklo trapná reklama, která shazuje ženy na pouhý sexuální objekt.