Mně nic. Dnes např DPD a za 5 min PPL a v pohodě.
Jen minulý týden pošťačka nezvonila a pak byla ve schránce oznámenka, že
adresát nebyl zastižen. Ale to je lidma, týden předtím jiná pošťanda bez
problému.
0
před 1831 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
u státního molochu ČP ochota zazvonit a předat zásilku (místo toho je oznámení ve schránce), proto ji nevyužívám, u „soukromých“ nic – zavolají, domluví se, vše OK..
0
před 1831 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nejlépe to má zvládnuté zásilkovna, mohu si vybrat místo které je mi nejblíž nebo které mám po trase z práce a přitom doručení stojí pakatel protože se jejich doručovatelé nemusí s každým balíkem trmácet na jinou adresu. To je myslím ideál a ostatní včetně české pošty by se měly tímto modelem inspirovat. Jen bych možná ocenil automatizovaný výdej balíků na daných výdejních místech, moje představa je takové že jen přijdu k výdejním boxům v telefonu se autorizuji otiskem prstu a klepnu na tlačítko vyzvednout, v té chvíli se odemkne box ve kterém je můj balík a rozsvítí se pod ním dioda abych věděl který to je, balík z něj vyjmu a odcházím … to by bylo už prakticky dokonalé. Něco podobného už existuje (viz mall boxy, ale to je jen specialita jednoho eshopu nic univerzálního) a ještě to není takto komfortně odladěno pro spolupráci s mobilní aplikací a rychlou autorizaci otiskem v rámci zabezpečeného telefonu, stále to není tak komfortní jak by mohlo být.
Upravil/a: anonym
0
před 1831 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
jinak doručování až domů je něco bez čeho bych se rozhodně obešel. To se totiž nedá dělat efektivně ani levně. Mnohem smysluplnější je hustá síť výdejních míst a automatických výdejních automatů ze které si mohu vybrat ten nejbližší. Výrazně to zefektivňuje práci doručovatele který jezdí stále stejnou trasu a nemusí u zvonku čekat až se každý uráčí sjet výtahem ke vchodu. A příjemce má díky tomu doručení třeba jen za čtvrtinovou cenu.