Osobně mě to je jedno , jaká je cenovka. Myslí, že to uspoří hodně práce a času v obchodě.
5Kdo udělil odpovědi palec? annas, Mc Merkurion, aliendrone, Malvína, Complex
před 2102 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jak jsem četla, měly by se objevit v Penny. Testuje Albert. V Penny jsem byla koncem ledna, běžně nenavštěvuji, ale přiznávám, že jsem si cenovek nevšimla, pokud se objevily.. V Albertu mají být zatím u ovoce, ale to kupuji u zelináře, takže netuším, jak cenovky vypadají.
Zatím nevím, jak budou cenovky čitelné, myslím velikost písma, především u popisných informací.
Někdy se stane, že je cena u pokladny jiná, než je na cenovce. Snad to nebude platit u digitálních cenovek. Než dojdu k pokladně, že se cena nezmění během půl hodiny.
Šetření papíru na jedné straně, méně práce, takže na druhé straně zřejmě povede k omezení počtu zaměstnanců.
Opět platí, vše má pozitiva, ale zřejmě se najdou i negativa,. Zatím nevím.
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Nic, nevidím důvod proč bych měl. Stejně tak si nemyslím nic o tom, že je únor. Jednak jsem se s e-cenovkami nesetkal (nebo jsem si nevšiml) a to je podle mne DOST zásadí k tomu, abych si na to udělal vlastní názor, druhak – i když samozřejmě MOHU nějaký názor „syntetizovat“, tak – proč bych to měl dělat (nebo kdokoliv jiný)? Je zde SPOUSTA jiných a důležitějších věcí, na které by si měl člověk dělat názor (a NEDĚLá TO!), e-cenovka s sebou NIC zásadního pro naprostou většinu lidí nepřináší, takže s ohledem na výše uvedené mi to přjde jako bezvýznamné. :)
0 Nominace Nahlásit |
Pro prodejce super zjednodušení, jako zákazníkovi se mi zdají být méně přehledné, ale možná je to jen můj pocit, když jsem je viděl jako běžnou věc v zahraničí, ale s cizími popisky.
3Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, Malvína, Complex
před 2102 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nějaký názor si udělám, až si to vyzkouším v praxi. Uvidíme, třeba to bude lepší i pro zákazníka. Mělo by.
3Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, Malvína, Complex
před 2101 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokiaľ vidím jasnú cenu tovaru pri tovare, je mi jedno, či je na papieri,
alebo na textile, alebo vysvecuje ako kandeláber. Musím vidieť cenu tovaru
pred príchodom do pokladne.
Výhoda pre predajcov je v rýchlej zmene aktuálnej výšky ceny v prípade
ich (devalvačného?) pohybu.
Na druhej strane je smiešne, ak na tovare visí pôvodná vysoká cena, bez
označenia zníženia, napríklad teraz pri „xxx výpredajoch“. Aj keď je
správne informovať zákazníka o pôvodnej ale aj zmenenej cene tovaru. To
pri digitálnych cenovkách nevidno.
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, aliendrone, Complex
před 2101 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ještě jsem je neviděla, takže těžko soudit.
Napadá mne ale, že by mohly odpadnout spousty
papírových cenovek, mezi nimiž bývá obtížné najít,
která platí pro to zboží, které bych ráda koupila. (To bych uvítala.)
0
před 2100 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
annas, pokiaľ viem z praxe, zákazník má právo pri dvojitej cene – iná na regále, iná v pokladni – rozhodnúť, ktorú cenu zaplatí, väčšinou tú nižšiu, ak má dôkaz o rozdielnosti cien. Mám pocit, že v tomto zmisle je aj niektorý paragraf v zákone. Ja som to už zopárkrát využila. Preto asi v niektorých predajniach zakazujú fotiť tovar. (Žeby kvôli mne? Aliendrone by mi to určite takto vykričal, radšej ho predbehnem)
Také jsem to využila. Rozdíl mezi cenami byl dost velký. Pokladní trvala na svém. Rozhodla vedoucí v můj prospěch.
Uvedla jsem jako příklad, nadsázku. Pokud by u digitálních cenovek došlo k úpravě ceny, zřejmě by se změnila i v regále.
Snad to není možné, domnívám se, že se ceny nastavují pro jeden den až do výprodeje zboží,
Tehdy to byla nepozornost Ale je třeba hlídat i záruky. Nekupuji ji třeba jogurty, když u nich končí záruční lhůta.
Zdroj: https://www.novinky.cz/ekonomika/497768-v-obchodech-pribyvaji-digitalni-cenovky.html
Drap | 8229 | |
led | 4070 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2725 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |