Auta shoří tak rychle, protože se tam retardéry hoření do plastů nepoužívají. Příliš by se ty plasty prodražily. Maximálně se používá PVC, který není tak hořlavý, nebo pěnový polyuretan jako akusticky izolující výplň v prostorách motoru a taky jako měkký plast v interiéru. Od jisté doby se retardéry hoření používají v letadlech, hlavně do izolací elektrických kabelů, ale i do čalounění sedadel a plastového obložení kabiny. Zkraty kabelů bývají nejčastější příčinou samovolného požáru v technickém vybavení letadla a mají fatální následky.
Upravil/a: Kepler
0 Nominace Nahlásit |
Zpomalovač hoření (retardér).
https://cs.wikipedia.org/wiki/Zpomalovač_hoření
0 Nominace Nahlásit |
Takže to vlastně výrobce moc nezajímá aby nejenom Rudá Čína a okolní rákosníci měli kšeft, ale hlavně Evropští plastikáři
Keplere, dal jsem ti plus, ale auto je plné EPP, PUR a bavlny (ty tlumicí věci kolem motoru + střecha)