Nebo když je obecně sešláplá spojka a přidá se plyn? Co je na tom špatně, jak se říká? Co se přesně děje? Co se stane a jaké to může mít následky, pokud by to někdo dělal pravidelně ?
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? kapka, anonym, 9gagator před 2942 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zvyšují se zbytečně otáčky motoru. Nicméně pokud motor nepřetáčíš nic se neděje. Máš nějaký důvod toto dělat ? Zkušený řidič je schopen takto posoudit, zda je chod motoru bez závad. Toto se používalo hodně dávno při řazení s meziplynem.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, co se říká a co by se mělo dít zvláštního. Motor se točí a s ním při nesešlápnuté spojce i oba hřídele v převodovce. Je to běžný stav při zkoušení motoru, kdy se plyn častěji přidává ručně.
0 Nominace Nahlásit |
Je to samé, jako když naprázdno přidáváte plyn.
Motor řve. Nic se mu nestane, pokud to budete dělat, i když k tomu není
důvod.
Nepletete si to s meziplynem? To je ale něco jiného a jinak.
0
před 2940 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Teď technicky:
motor-spojka-náprava (náprava=prostě kola co jedou)
Zmáčklá spojka znamená rozpojení motoru a nápravy, puštěná spojka
(nedržím pedál) je spojený motor s nápravou.
Je to tam kvůli malému rozsahu otáček motoru (zkuste jet na jedničku do práce), on se ten motor pohybuje v nějakých otáčkách a převodovka pomocí které řadíte vám dovoluje mít i jiné rychlosti (jako na kole, kde pedály jsou motor a přehazovačka je převodovka)