Avatar uživatele
hapiky

Co říkáte na nejnovější protesty proti Babišovi a Benešové?

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? annas, paul1, aliendrone, Roppel před 2001 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Nic. Tyto protesty nemají v podstatě smysl. Vyvolávají je a organizují ti, co se nesmířili s výsledky voleb, jak prezidentských tak parlamentních a očekávají od toho, že se lid nechá ukecat a příští volby dopadnou pro ně příznivěji

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
dudu

Povšimněte si prosím, že mládež organizující pražské demonstrace nejvydatněji dotuje sestava, která bez úspěchu organizovala prezidentskou kampaň svého bílého koně pana Drahoše. Přitom nemají ani smysluplný program ani vhodného kandidáta. Touží jen zbavit se Babiše a získat zpět politickou moc.

Upravil/a: dudu

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

A co říkají výsledky voleb, které tito ubožáci neuznávají? Pak by měli asi dostat tu letenku oni. Kamaráde je zde dost starších lidí, kteří vědí o co jde!!!

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Je to komedie uměle vyvolávaná. Výsledky voleb hovoří. Šmejdi mají strach, že je Babiš odstřihuje od jejich švindlů a pohodlně získaných peněz. Tak na něj stále něco vymýšlí a zkouší. A čím víc toho je, tím víc lidi Babiše podrží. Praha se snaží zblbnout celou zemi, ale lidi už nejsou tupci, jako v minulosti.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Babiš ve sněmovně prohlásil že zpráva která negativně hodnotí jeho existující střet zájmů (kdy skrze dotace vlastní firmě dohazuje miliardy) je útokem na celou českou republiku … 🙂 nepřipadá vám to už trochu jako projev velikášství ? Vzpomeňte si, jak to v historii dopadalo když vysoce postavený vůdce považoval jakýkoliv útok na své osobní zájmy za útok na celou zemi 🙂 Těm protestům proti jeho osobě začínám trochu rozumět, neříkám že s nimi souhlasím stoprocentně, třeba proti EET nic v zásadě nemám, ale začínám rozumět tomu proč těm lidem Babiš vadí, on prostě občas opravdu z huby vypustí neskutečnou blbost. Počkal bych každopádně až se z návrhu usnesení stane skutečně platný závěr, do té doby je ještě předčasné něco vyvozovat nebo chodit do ulic … ČR teď bude (co si budeme nalhávat, ústy Babišovými) na návrh usnesení nějak reagovat a to se podle toho změní či upřesní, na tu upřesněnou variantu bych si ještě počkal.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pepa25

Řekl bych, že dostaly nový impuls v podobě auditní zprávy Evropské komise. Samozřejmě nic nezmění, protože většina valičů Babiše „podojení“ Evropské unie nevadí, dotační podvod neberou jako krádež.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
pur

Mám radost. Je příjemné být obklopen lidmi, kteří nepokládají slušnost za nedostatek, kterým vadí trestně stíhaný premiér s komunistickou a estébáckou minulostí. Takže na další demonstraci budu také.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pruzkumnik

Co by, je toho na Babiše tolik, že není divu. Někdo si možná říká:
Dotační podvody? Vždyť jen podojil EU.
Jenže ty peníze co podojil, mohli jít jinam, malým podnikatelům, do škol atd. Evropská unie když nám ty dotace dává tak za určitých podmínek, a je jedno že jak někteří tvrdíte že podle českého práva ve střetu zájmů není(nevím jestli tomu tak skutečné je nebo ne, český právo jsem neštudoval)
Mnozí říkají, lidi co volili opozici šli protestovat proti demokraticky zvoleným poslancům, vládě, premiérovy…
Za prvé, v demokratickém státě kdekoliv kde je svoboda, je úplně normální že když se občanům něco nelíbý v politice, tak jdou demonstrovat
Ony volby jednou za 4 roky nejsou jediný nástroj na sesazení lidí kteří se neosvědčili, kradou, zneužívaj pravomocí apod.
Ono se totiž může stát že člověk volí nějakou stranu kvůli jejímu programu, a ta strana pak bude dělat úplný opak než měla v prpgramu, má to člověk hodit za hlavu a říct si, a tak co, za 4 roky je prostě nebudu volit
No a tím narážím na druhý bod, napadlo vás vůbec že na těch náměstí nedemonstrují jen lidi co volili opozici, ale že Tam Demonstrují i Voliči ANO?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Nemůžu se rozhodnout, jestli se mám smát nebo plakat. :)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kryšpín

A. Babiš provedl velkou chybu nazval věci solidně, nejvíce se kradlo po roku 1990 za pomocí ODS a ČSSD.

Další chyba odtajnit české podnikatele kteří neplatí daně v Česku, ale vše putuje do daňových rájů Panenské ostrovy, Dominikánská republika a spol.

Problém protestujích, jak přesvědčit 30% voličů A. Babiše

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Krejcík

Mám s prominutím u pr**** kdo volby vyhraje, dokud tam nepáchá kulišárny, jako tady Babiš. Furt říkat, že se lidi neumí smířit s výsledky voleb, je trapné. Po Drahošovi neštěkne ani pes, ale ti, co ho nevolili, o něm musí dokola mluvit. Já ani nevím, kdo Drahoš byl, dokud nekandidoval na prezidenta. A ruku na srdce nebyl by dobrým prezidentem. O Babišovi taky nikdo neřekl ani slovo, dokud se nezačly objevovat kauzy jako Čapí hnízdo, likvidace malých podnikatelů, STB (což se samozřejmě nepotvrdilo) nebo nedávno to s tím jeho synem. Ale to je všem úplně jedno. Je třeba informace vyhledávat z více zdrojů, ne jen co nám naservíruje televize a podobně.

před 1998 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Pepa25

Mohl bych se zeptat lidí, kteří to považují za aktivitu „lidí, co neuznávají volby“, případně šíří pomluvy, že „to někdo platí“, co je vede k tomuto názoru? Vám nevají, kdo nám vládne a že si myslí, že si může dovolit všechno?

před 2000 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Hlada

Protesty nemají vůbec nic společného s neuznáváním výsledků voleb. Třetina lidí (s nevolícími ještě méně) zvolila někoho, jehož činnost po čase většina ostatních považuje za neúnosné. Myslím, že nikdo nikoho neplatí, nenahání, neoblbuje, nemá dlouhé prsty po celé Evropě ani nechce prosadit svého kandidáta. Je to spontánně sílící odpor.

před 1999 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
hapiky

Všichni kradou, jen Babiš čerpá. Spíše to vypadá, jakoby kradli všichni, jen Babiš je ten správný zloděj.

před 2000 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

Babiš jako jeden z mála pochopil, že se ke penězům státu skrze dostace dostane nejlépe, když tomu státu bude šéfovat, je to celkem logická úvaha řekl bych … dotáhnout to ale od záměru do stavu kdy se to stane realitou, to chce pořádný kus odhodlání 🙂

před 2000 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

tak či onak jeho střet zájmů už negativně hodnotí nejen naše opozice (od které se to dá očekávat) ale i nezávislé mezinárodní organizace a tady bychom možná jako občané už měli opravdu zbystřit, protože jejich zájmem není českou republiku ovládnout v příštích volbách ať to stojí co to stojí (což pasuje na naši opozici) ale jen zachovat na území obchodního partnera právní prostředí bez přebujelé korupce a okatého přehlížení jakékoliv zpronevěry veřejných peněz aby s námi vůbec i v budoucnu ještě mohli nějak smysluplně spolupracovat.

před 2000 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
aliendrone

ge0rge>>> „Babiš jako jeden z mála pochopil, že…“

Tak to se pleteš, tohle chápou VŠICHNI ti „čerpadláři“. Problém je v tom, že Babiš si stáhl „příliš vody na své políčko“ (narušil všeobecný konsensus) – na úkor těch ostatních, to je celé. Všechno ostatní jsou jen pindy. :D

před 1999 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek