Nedovedu odpovědět, tamní dopravní situaci neznám, ale vím, že Ústí nad Orlicí není velké město.
0 Nominace Nahlásit |
Domnívám se, že jedna zastávka (hlavní nádraží), v tak malém
městě,
bohatě stačí:
„Aktuálně na městské zastávce v Ústí nad Orlicí zastavuje
čtrnáct vlakových expresů denně. Díky tomu se lidé rychleji dostanou do
centra.
Cestující tak budou muset na hlavní nádraží, které leží na okraji
města.
“
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3611910-v-centru-usti-nad-orlici-prestanou-zastavovat-rychliky-skoro-nikdo-tam-nenastupuje
0 Nominace Nahlásit |
Tento názor je plně pochopitelný, pokud se na to podíváme z pohledu obyvatel Ústí nad Orlicí a okolí, kteří by určitě využili možnosti výhodnějšího spojení s většími městy. Celkově by tím byla zlepšena dopravní dostupnost Ústí nad Orlicí.
Na druhou stranu, z pohledu dopravce a železniční infrastruktury je nutné brát v potaz několik faktorů. Zastavení rychlíku vyšší kategorie v této stanici by samo o sobě znamenalo prodloužení jeho cesty, což by mohlo ovlivnit jízdní řády a efektivitu provozu na dané trati. Taktéž by to také znamenalo nutnost investovat do vylepšení infrastruktury stanice, aby byla schopna obsluhovat takové vlaky.
To neznamená, že taková změna je nemožná, ale jde o komplexní otázku, kterou je nutné prodiskutovat a zvážit všechny související aspekty. Rozhodující by však měla být především poptávka cestujících ve vztahu k ekonomické náročnosti takové změny.
0
před 361 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ježíš da ny nestraš je dobré že je tam zastávka město. Protože táhnout se až od hlavního nádraží na okraji do centra.Když člověk potřebuje být někde rychleji tak je to lepší od vlakové zastávky Ústí nad Orlicí město.
To je právě ono: specifická sitauce, kdy má město dvě zástávky, ale rychlík může zastavovat jen na jedné …