Avatar uživatele
Jiří Bohumil

Co může být příčinou „sekání“ aplikací, jak při spouštění, tak i při užívání-funkci?

Jsem si vědom, že většina účastníků na „odpovedi.cz“ jsou spíše uživatelé PC a NB. Ale třeba bude mít někdo zkušenost i k mému problémku. Na tabletu Medion Lifetab E10316, se 4 jádrovým procesorem QuadCore 1,6GHz a s pamětmi 1/16 GB, s OS Android 4.2 Jelly Bean, se mi velmi často stává, že při spuštění aplikací, nebo i při činnosti aplikace (velmi často třeba na Seznam.cz) se mi aplikace „kousne“ a zobrazí se nápis: „Aplikace Seznam.cz nereaguje. Chcete ji ukončit? a nabídka Počkat, Nahlásit, OK.“ Někdy pomůže dát pouze „Počkat“, někdy je nutno tablet úplně vypnout a vše spusti znova. A to „sekání“ aplikací(zasta­vování činnosti a hlášce že aplkece … nereaguje) se mi na tomto tabletu objevuje i při provozu jiných aplikací i těch, které fungují offline, bez netu. Přeinstalování aplikací nepomáhá.
Pak druhý problémek – rovněž se mi často stává, že při spuštění se mi stránka Seznamu.cz nenačte a zobrazí se: „Požadovaná stránka není dostupná“. Přitom signál WiFi je „dostačující“ a na NB a smartphonu jde vše, na stejné síti, bez problémů. A tak musím tablet většinou opět úplně vypnout a pak najednou se mi stránka načte.
Může někdo poradit, o co by mohlo, v jednotlivých případech, jít? Díky za reakce.

Zajímavá 0 před 2749 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
gecco

JellyBean by měl být relativně stabilní, takže bych zkusil

  1. jiný browser (včil používáš jaký? – seznam.cz není aplikace, ale web)
  2. FactorySettings – reinstal tabletu (zazálohuj si data)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Počítače a internet