Dobrý den,
právě jsem se dala do psaní motivačního dopisu. Budu ho posílat e-mailem s přiloženým životopisem. A zajímalo by mě, jestli mám do toho e-mailu, stejně jako do papírového formátu napsat na začátek kdy a kde byl dopis psaný, adresu příjemce a na konec moji adresu. Nebo to stačí uvést jen v životopise? Hledala jsem na Googlu, ale nenašla.
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3347 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
„Motivační dopis se často posílá také emailem spolu s přiloženým životopisem. V takovém případě vyplňte předmět zprávy (např. Žádost o místo administrativní pracovnice), neuvádějte žádné poštovní adresy, ale nezapomeňte napsat oslovení, rozloučení (nejčastěji se používá "S pozdravem“) a podpis. Motivační dopis zasílaný emailem by neměl být příliš dlouhý, stačí jeden až dva odstavce. Uvádějte pouze pravdivé informace, můžete odkazovat na přiložený životopis a zbytečně (nejlépe vůbec) neupozorňujte na své nedostatky. atd.
http://www.nazkusenou.cz/jak-napsat-motivacni-dopis-a95.html
http://www.nazkusenou.cz/nejcastejsi-chyby-v-motivacnim-dopise-a306.html
http://prace.rovnou.cz/motivacni-dopis.html
Upravil/a: annas
0 Nominace Nahlásit |
Já se domnívám, že mot.dop. se má posílat s odstupem několika dní,
třeba opakovaně.
Otroci se vnucují a otrokáři si mnou ruce. Motivační dopis nebo nabídku by
měl psát budoucí zaměstnavatel a ne chudák.
0
před 3347 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek