Avatar uživatele
anonym

co mam dělat když mi zamrzne auto.

ráno při minus 20 to jen spiná ale už neotočí.ještě nikdy se mi to nestalo.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5073 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Elk

Může to být různé, od baterky – je slabá, uhlíky na startétu je třeba vyměnit, cívka, ale jak to popisujete, myslím, že bude chtít vyměnít uhlíky, popřípadě poklepad kladivem na startér a obnoví se kontakt.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

To také můžete vyměnit celé auto.
Je slabý ( starý, nebo málo nabitý AKU ). Při mínus dvaceti je kapacita AKU tak na cca 40% skutečné hodnoty. Ne štítkové – té kterou skutečně má za normální teploty. To platí i pro nové AKU. Zkuste baterii dobít. Pokut to bude dělat stále, pak nezbývá nic jiného než koupit nový AKU, nebo těsbě před startováním připojit na nabíječku a pak nastartovat.
Můžete také před nastartováním na chvilku zapnout ventilátor topení. AKU se zahřeje a zvýší se kapacita. To platí ale jenom pro ještě jakž takž dobré AKU.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cukrar

klidně 10 různých závad, od prkotinky až po tisícovkové opravy.
Přirovnám to k této větě:
mám na ruce pupínek od čeho to je?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fofbal

Zamrznuté auto vypadá úplně jinak. To co je psáno ráno při mínus dvaceti svědčí o silném mraze a slabší baterii. Velmi často je dobré sledovat předpověď počasí a parkujete-li venku- vyjměte baterii a přes noc ji nechte v bytě. Jinak je také dobré použít delší statovací kabely od souseda, kterému to startuje.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
venkovan

Poprosit souseda, kolegu aby pomohl se startovacími kabely. To je to nejrychlejší řešení aby auto se alespoň ten den rozjelo, když se s ním někum musí.
Když je čas, dělají se další „psí kusy“, třeba se akumulátor opatrně polévá teplou vodou (bacha na kontakty a elektriku auta) aby se zahřál a zvedla se mu trochu kapacita, motor přihřeje teplým vzduchem aby se nahřál olej apod. Benziňák nestartovat „novinami“ jak se to dělalo u starých nafťáků. U moderních motorů, kde rozvody jsou poháněny řemenem není dobré roztahovat, roztlačovat, řemen může při pustění spojky „nárazem“ na motor od kol přeskočit. když se roztahuje a auto má katalyzátor, tak jen kousek a nešlapat na „plyn“, aby do katalyzátoru se nedostal nespálený benzin ve větším množství.
No a potom se podívat jak je akumulátor nabitý. V hobby marketech se prodávají i měrky elektrolitu pokud laik může akumulátor otevřít.
Popravdě – pokud se jedná o klasický osobák, benziňák a akumulátor je starší pěti let, koupil bych si nový, pokud ještě nechci auto na jaře prodat.
Osobně jsem si před lety koupil celkem kvalitní nabíječku a když je mrazivé počasí, připnu ji na udržovací režim. Ale nestojím na ulici.

Zdroj: život

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek