Pravděpodobně to je Britten-Norman Trislander – http://www.kaieteurnewsonline.com/2014/01/16/first-tri-engine-propeller-aircraft-awaits-permit-to-fly/.
Upravil/a: Lamalam
0 Nominace Nahlásit |
Motor ve směrovce není u proudových letadel nesmyslem (Jak40, Tu154, DC10 apod). Ale vrtulový třímotorák v tomto uspořádání neznám žádný.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?mosoj Nahlásit |
Motor ve „směrovce“ slouží k náhonu klimatizace (apod.), když letadlo stojí. To mají ale jen trysková letadla, a ví to asi každý, kdo nastupoval někdy vzadu – jedná se o malou a úspornou turbínu:DD
Takže podle tebe dvě vrtule na křídlech, a ten třetí motor má nebo nemá vrtuli?
Upravil/a: Agneta
0 Nominace Nahlásit |
Omlouvám se, dnes to zde zkouším prvně, takže nevím jak to chodí. Jinak o letadlech také něco vím, ale mě se na to ptal kamarád a maloval mi to (viděl to údajně v nějakém filmu a vystupovalo z toho asi 6 lidí) a dle jeho náčrtu byly dvě vrtule normálně na křídlech a třetí koukala z kýlovky směrem dopředu. Jinak jsem mu také říkal, že takové letadlo neznám .
Už jsem to našel, film 12 podmínek dědictví (USA 2006), na You Tube to byl záběr 1hod, 1min,13sec. Je to hornoplošník, 2 vysoké přední podvozkové nohy a 3 stejné motory. Ten třetí vypadá že je umístěn tam, kde se kříží SOP a VOP. Mám pocit, že takého něco létalo, nikde jsem to ale zatím nenašel
Já jsem psal o třímotorových proudových letadlech. Ty píšeš něco o náhonu klimatizace, to je pomocná turbína, to není třetí motor.
Smerovka je pouze pohybliva cast, tam by vrtule/motor mohly byt jen tezko. Pevna cast je kylovka.