Objednal jsem zboží, kde byla uvedená dodací lhůta až jeden týden, i když mi to nevyhovovalo a zdála se mi ta lhůta dlouhá. Zboží skutečně došlo za týden. Pak po mně chtěli hodnocení, tak jsem napsal NEDOPORUČUJI právě z tohoto důvodu. Toto je jejich reakce: chtěli, abych hodnocení změnil. „Vaše hodnocení můžeme brát jako bezdůvodné poškozování dobrého jména firmy a neradi bychom tuto celou situaci řešili dál“. Mají pravdu?
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, aliendrone, Bobek 2 před 1770 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ne. Hodnotit si můžeš jak chceš, je to jen Tvá věc. Faktem je, že nechápu, proč jsi jim dal takové hodnocení přesto, že svoje závazky bezezbytku splnili. To mi taky zrovna fér nepřijde. Já hodnotím jen když chci a jen když to opravdu stojí za skvělé hodnocení. Záporné hodnocení dávám jen když je to fak na zákaz takové firmy.
Upravil/a: Edison
0 Nominace Nahlásit |
Pokud mají stanovenou dodací lhůtu týden, tak se pak nesmíš divit že ti to přijde za týden. Není důvod dávat negativní hodnocení. Pokud by sis chtěl nechat například od truhláře nechat zhotovit nějaký nábytek na míru, pak ti po nějaké době přijde, přesně jak si chtěl, taky by ses asi neměl vztekat že ti to nevyrobil na počkání… Jakožto provozovatel eshopu bych se zde bohužel přiklonil na stranu toho eshopu.
8Kdo udělil odpovědi palec? anonym, briketka10, Mc Merkurion, Kepler, kodl67, Rokio, nyjono, Malvína
před 1770 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… jemu se nedivim, tobě jo: věděl jsi, že ti to dodaj za týden, dodrželi to a přesto nejsi spokojen ??? … s čím ??? … byla to tvoje volba !!!
0 Nominace Nahlásit |
Tady je vidět, jací to jsou hajzlové. Samozřejmě máš pravdu Keplere a
oni si mohou kecat, co chtějí. Sami si tam dali možnost hodnocení.
Ale jak píší ostatní, oni slib splnili. Měl jsi jim to nejlépe jiným
způsobem dát vědět nebo nízké hodnocení zdůvodnit.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud začnou vyhrožovat, pak bych si dal hodně záležet na tom, aby tam to negativní hodnocení zůstalo. A pokud by byla možnost upravit hodnocení a to bylo trochu podrobnější, ještě bych přidal minus za komunikaci…
I když osobně bych to také nevyděl na „nedoporučuji“, pokud dodrželi co slíbili, jednou zpřístupnili nějaké zákaznické hodnocení, tak jim podle mně nezbývá než strpět subjektivní názory zákazníků. Jiná věc by byla pokud by zjistili negativní klikací kampaň konkurence…
0 Nominace Nahlásit |
JASNĚ ŽE MÁŠ PRAVDU! Nedej nic na to, co píší ostatní Keplere, i dron v zácviku prostě 1) MÁ VŹDYCKY PRAVDU, a když náhodou ne, tak platí to zaprvé! :)
To jsou pořád stesky, ale každý dron ví, že ten blbec ti sám díky své vlastní nemotornosti a hlouposti 8× tlamou padl na špičku boty a i ta na kaší paní na přechodu už tam ležela, než jsi tam projel! :D :D :D
Jsem rád, žes na přednáškách „právo a JÁ dron“ nespal, takže za mě máš tutově zápočet. Už se těším, že budeš v dalším semestru „majetek a JÁ dron anebo co je tvoje, to je moje, co je moje, do toho ti nic není! (jinak též "majetek nepatří tomu, na koho je napsaný, ale tomu, kdo si ho vezme“)
Jen tak dál bejku! ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
Jejich reakce je rozhodně přemrštěná, na druhou stranu je ale od tebe nefér, že si negativně hodnotil transakci jen proto že dodrželi podmínky se kterými jsi byl předem seznámen a se kterými si souhlasil. To tvé negativní hodnocení nebylo v pořádku pokud dodrželi předem daný termín doručení. Na druhou stranu holt je to jen na tobě jak je ohodnotíš a nezmění to nikdo tady ani oni sami. Nechápu proč po tobě za negativní hodnocení tak vyjeli, to jim přece nemůže pomoct.
Nicméně toto je celkem pozitivní důsledek tohože hodnocení eshopů probíhá nezávisle na těch eshopech a že mnozí další klienti se rozhodují kde nakoupí právě podle těchto hodnocení … což je celkově super, jen houšť 🙂
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Musím přiznat, že jsi mě docela zklamal, ve svém uvažování.
Nevím, kde a co nakupuješ on-line, ale týden je vcelku slušná dodací doba.
Navíc dodavatel splnil, co slíbil.
Ani se mu nedivím, že se mu tvé nedoporučení nelíbí.
Také to, že prodejce chvíli čeká aby neposílal každou jednotlivou
zísilku zvlášť, je přece normální.
Čekat něco jiného je vyslověné socialistické a zaměstnanecké
myšlení.
0
před 1768 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem zvyklý dostávat zboží v průměru tak do tří dnů od převzetí platby (platím vždy předem bankovním převodem). I když své závazky splnili, přece jenom je dodací lhůta delší, proto jsem ten e-shop nedoporučil. Zboží měli na skladě. Platba za dodání je i tak dost vysoká a ještě se snaží ušetřit tak, že čekají, až se nashromáždí více zásilek do jedné oblasti. To vím od jednoho řidiče.
Souhlasím s tebou. Pokud je jejich kvalita služeb horší než kvalita srovnatelné konkurence, má člověk právo to zohlednit v hodnocení, i když nic lepšího neslibovali. Navíc, pokud lhůta měla být „až“ jeden týden, špatné hodnocení znamená, že ta služba byla nejhorší, jaká v mezích závazku mohla být, tj. že nebyla ani o píď lepší. Pokud na mě prodavačka bude protivná a neochotná a firma se bude hájit, že ve smlouvě nemají napsáno, že bude vstřícná a milá, tak se s nimi sice nemohou soudit pro porušení smlouvy, ale mohou jim s čistým svědomím napsat špatné hodnocení.
Krom toho nechápu ty bodovací systémy, kde hodnocený subjekt má možnost zjistit, kdo je jak hodnotil, a dokonce těm hodnotícím takto vyhrožovat. Já jsem jednou napsal snížené hodnocení jednomu e-shopu, který moji zakázku vyloženě popletl, a oni místo aby se mi pokorně omluvili, tak po mně taky žádali, abych hodnocení vylepšil. Tak jsem jim napsal, že jednak dodatečně to hodnocení měnit nejde, a jednak, kdybych o změnu hodnocení požádal nějakého admina, tak by na tu firmu vrhalo velmi špatné světlo, že takhle ovlivňuje jejich hodnocení.
Jak já mám pro jejich snahu pochopení – kdysi jsem pro jeden malý domácí e-shop taky pomáhal expedovat zásilky, jindy jsem zase nějaký čas dělal expedici pro jedno malé nakladatelství – ale když bych něco zvoral (což se může stát každému), tak se spíš propadnu hanbou do země, než abych ještě zákazníkům drze vyhrožoval. Naopak jsem považoval za věc cti, aby ve vyřízení objednávky nenastalo naprosto žádné prodlení. Prostě aby to zboží chodilo obratem, bez ohledu na to, jestli jsou nějaké „maximální lhůty“.
Ale na týdenní čekací dobu tě upozornili. Byl jsi s tímto faktem
seznámen stejně tak, jako budou seznámeni ostatní nakupující. Nevidím
důvod, proč obchod nedoporučit. To by bylo na místě v případě, že by
psali dodací lhůtu 3 dny a tobě to došlo za týden.
Jen bych dala buď nižší hodnocení nebo to uvedla v popisu.
Já už nevím, jak to napsat. Prostě týden je pro mně dlouhá doba, bez ohledu zda své závazky splnili nebo ne. Oproti ostatním rychlejším e-shopům prostě mají mínus. Jako analogii: přece nedám kladné hodnocení firmě, co mi něco vyrobí na zakázku až za dva měsíce, když jiná firma to zvládně za týden, ne?
zapoj trochu logiky, pokud tě na dodací lhůtu předem upozorní máš možnost to objednat i s tím že bude dlouhá nebo jít jinam a koupit to tam kde je kratší. Není možné skladovat veškerý sortiment a u všeho zboží zaručit 3 denní lhůtu, to prostě nejde a i kdyby šlo nebylo by to efektivní. Zboží které se méně protáčí se holt objednává ze vzdáleného skladu až když přijde objednávka a naopak u zboží které se protáčí velmi rychle se občas stane že je vyprodáno a čeká se na doručení dalších zásob … to je logistika, ne vše se dá doručit do 3 dní, pokud tě upozorní na to že budou doručovat déle, nebylo od tebe fér, že si je spražil negativním hodnocením vlastně za to, že jen dodrželi co předem stanovili.
ale jejich reakce byla nepřiměřená, měli nad tím mávnout rukou, z toho procenta zákazníků vždy nějaký „blb“ bude nadávat i kdyby se snažili sebevíc (neber to teď osobně, myslím to obecně, například běžně se vyskytují případy kdy někdo kdo byl spokojen dá paradoxně nejnižší hodnocení prostě proto že si to splete a myslí si že 1 hvězdička z pěti je ekvivalent známky 1 na základní škole), nemá smysl vyhrožovat, prostě jen nad tím mávnout rukou a dál se snažit odvádět dobrou práci. Takže už jen za to že zkusili tuhle výhružku si negativní hodnocení možná trochu zaslouží.
Ale přistoupil jsi na jejich podmínky, takže jsi s tím prostě
souhlasil. Můžeš zmínit v popisu hodnocení, že v dnešní době by mohli
dodávat zboží rychleji. Ale ne nedoporučovat obchod. To by bylo žádoucí
v případě, kdy by tě okradli, neposlali co měli atd.
Jako majitel e-shopu bych byla taky naštvaná, kdybych někoho se všemi
podmínkami seznámila a on mi pak dal takové hodnocení, které mi bude kazit
celkové hodnocení obchodu. Oni vše splnili, se vším seznámili, žádná
chyba z jejich strany není.
Pokud se ti zdá taková dodací lhůta dlouhá, stačí se podívat k jinému
prodejci. Taky to tak dělám, když mi někde nevyhovují podmínky a
nabídka.
Tak sis to měl objednat jinde. Na to není co jiného říct. Výběr dodavatele je jen a pouze na tobě. A na nabídce trhu. To je celé.
Gusi, Kepler to ale zdůvodnil. Faktem je, že bych třeba dal nižší, nikoli však nedoporučující hodnocení.
Například v mém eshopu nabízím způsob platby pomocí bankovního převodu nebo pomocí kreditní karty online či online bankovnictví. Jedna zákaznice se vztekala proč jako nenabízíme dobírku. Taktéž mi tento přístup zákazníků přijde nesmyslný a neslušný.
Lidi už neví roupama co by. Dobírka jde v dnešní době pomalu do ústraní, platba kartou online je pohodlnější. A dobírka i risk pro prodávajícího.
Tak vezmeme-li to dokola kolem, každý nákup/prodej přes internet je
riskantní.
Já osobně od dobírky upustila. Ráda to mám zaplacené hned, navíc mi
občas chodí balíky do práce, kde mi to nechávají na recepci, takže mi to
tam jen šoupnou a nikdo mě nemusí nahánět s platbou.
Dobírku ale chápu u důchodců, kteří nemusí umět s internetbanking a
jsou v těchto novotách nedůvěřiví.
Jooo.. když musím, taky to zapaltím hned. A nákup mimo republiku na dobírku je prakticky nemožný. Už jsem se ale taky stal obětí podvodu za 30 litrů. Naštěstí karta má zvýšenou ochranu držitele, tak mi to baňka vrátila. Sice to bylo kapku papírování a asi tři měsíce čekání, ale reklamace platby prošla skvěle. Za to musím svou baňku pochválit.