Pepa25
Ne. Naopak, v autě může být (při popojíždění ve městě) ještě
víc škodlivin, protože je nutné větrání a vzduch se dovnitř dostává
z okolí auta, tedy znečištěný výfukovými plyny okolních aut. Moderní
auta mají filty v klimatizacích, ale ty zachytí prach a pylová zrna, ne
plynné znečištění.
Dochy
Je tam nějaký kabinový filtr, ale jinak dýcháš to co ostatní
v okolí. A vzhledme k tomu, že většinu doby pojedeš tudy co spousta
jiných tak ten vzduch budeš brát z poměrně znečištěných lokalit.
Drap
Ne, neni. Do auta se dostává ten samý vzduch který ve městě
dýcháš.
Filip84
Není auto jako auto!: kup si Škodu Sentinel. 👌😎
Podívej se:
- ušetříš za palivo, jezdí (primárně) na uhlí či dřevo, sekundárně
na pneumatiky, papír, mumie atp.; pro více informací kontaktuj
조선민주주의인민공화국 철도성 na čísle +850 2 18111, oni
s tím mají zkušenosti, kterak pálit v parních lokomotivách pneumatiky,
skrze namáhavý pochod. Nejprve ale požádej na tour@youngpioneertours.com
o kontakt na Korejské státní železnice, oni by měli být s to zjistit
číslo, protože mezinárodní spojovatelská služba v Pyongyangu Tě
nespojí, pokud neznáš přesně číslo, i když číslo zná. Pak se nauč
lidově demokratickou korejštinu, a až potom volej – jest to drahé!
- „kdo vysoko sedí, ten daleko vidí!“, a Ty, navíc, nebudeš
sedět, ale stát, protože i tak budeš mít co dělat, abys ten Maschine
uřídil. No a kdo vysoko stojí, tak je vysoko nad těmi výfuky a má
lepší luft.
- nemá to zasklení, bylo by to nepraktické (mimo jiné by se to sralo od
mouru), takže ani podobné pakoniny, jako klimatisaci, protipylový a
protiprachový filtr, stěrače, ostřikovače atp. A nemusíš mít strach,
budeš chauffeur a kotelník v jednom, zima Ti nebude ani v nejtužších
mrazech. A co není, to se nepokazí, to za prvé, no a za druhé, budeš
pořád na čerstvém Luftě, a k tomu se Ti nebudou kumulovat výfukové
zplodiny v kabině – kde není ani exekutor nebere!
- má to vysokou pasivní bezpečnost, protože všecky osobáky máš pod
nohama, takže: ať si to do toho picnou, Ty jedeš stejně pomalu. A má to
i vysokou aktivní bezpečnost: píšťalu ekstra mocnou, takže, když Ti to
bude chtít bába s chodítkem napálit pod kola, zapískáš, a v tu chvíli
je bába pochcaná i posraná, i kdyby byla skoro hluchá. To samé fakani: na
YouTube je video, kterak pasanti reagují, když na ně chauffeur z malého
autíčka troubil fake píšťalou z lokomotivy: pochcaní, posraní. A Ty
nebudeš mít fake, Ty budeš mít pravou píšťalu!
- cizí zplodiny Tě moc interessovat nemusí, Ty budeš mít dostatečný
interess o vlastní zplodiny, teda podle toho, co budeš zrovna pálit pod
kotlem. A taky proto, že ostatní chauffeuři a passanti nebudou mít zrovna
interess se k tomu Tvému silostroji přibližovat, skrze ten kouř, co budeš
produkovat.
- jest to spolehlivé, jednoduché na provoz. Sice abys vyjel, musíš to tak
dvě hodiny roztopit, a po jízdě vypustit vodu a vyčistit kotel, ale, zase,
se to nepokazí, parní Maschine je spolehlivý a jednoduchý. Takže je to
ekologické, nebudeš potřebovat žádné filtry pevných částic, neodejde Ti
padesátá třetí lambda sonda a nemusíš řešit emisní třídu – má to
emisní třídu Euro –35: parní provoz.
Takže: Škoda Sentinel do každé rodiny! 11 z 10 topičů parních
lokomotiv doporučuje vyměnit das Auto Skoda Henlein za Škodu
Sentinel. 👌😎😂😂😂
da ny
Spíše ne.
Dnes bude záležet také na typu a četnosti výměny kabinového filtru
(HEPA).
„Vzduch v autě může být až pětkrát špinavější než ten venkovní,
upozorňuje německý autoklub“
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/vzduch-v-aute-muze-byt-az-petkrat-spinavejsi-nez-ten-venkovni-upozornuje-nemecky-autoklub
Porkman
Pokud máš Felíciu, tak ne😂