Pošťáci absolutně rezignovali na nějaké pokusy o zvonění a vyčkání příchodu. Jenom vloží předem vyplněný lístek do schránky a upalují pryč. Jednu dobu nám nezvonili zvonky, a to k nám jezdil jeden a ten samý pošťák, nějak si to zapamatoval a pak už se neobtěžoval zvonit. Vím, tenkrát náš problém, zvonky jsme udělali nové, vše je opravené a funguje. Ale náš dům jako by byl na černé listině nebo co.
Pošťák, pošťačka, prostě nikdo nikdy nezazvoní a jenom hodí přdedem vyplněný lístek do schránky. To jsem jednou takhle čekal v okně dvě hodiny abych si to ověřil, a opravdu pošťák objel celou ulici a u našeho domu se jenom zastavil, vyskočil a hodil lístek. Vyběhl jsem na ulici ale to už mě viděl skočil do auta a upaloval. Jak se dá proti tomuhle bojovat? Je zvláštní, že jsem začalo jezdit více pošťáků a všichni to dělají, ale jenom u našeho domu. Když ho potkám někde v ulici, už se raději ptám jestli pro nás něco neveze. Opravdu to obtěžuje, když čekáte na zásilku týden, protože jsou pomalý jak slimáci, a někdo vám hodí jenom lístek do schránky, zařiď se jak chceš a v pět být na poště to nepřeji nikomu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3781 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Dojděte za vedoucím pošty a požadujte porobné vysvětlení toho, co tady popisujete. Vedoucí má zájem, aby její podřízení plnili svoje povinnosti řádně. Já měl podobné, zašel jsem za vedoucí pošty v Pardubicích (u nádraží) a řešil jsme to s ní. Nejdříve byl ale problém, že vedoucí nebyla k nalezení, až když jsem po chodbách křičel, že se hledá vedoucí, páč jí teče vody v kanceláří… (žádnou tam nemá, ale přiběhla)..
4Kdo udělil odpovědi palec? zzzzz, anonym, Mc Merkurion, Mirdas
před 3781 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Písemně si stěžuj na vedení pobočky pošty, případně na regionálním ředitelství ( http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/vedeni-regionu ), případně ombudsmanovi ( http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman )…
0 Nominace Nahlásit |
Mistře, pokud je to zásilka kterou pošťák jen oznamuje tak o co jde ?
Pokud je to zásilka kterou doručuje , nebo dopis na doručenku či
doporučeně, tak se mně ještě nestalo že by nezvonil. Druhá věc je jestli
mně zastihne doma.
Doplňuji:
Nelíbí se mně cena zásilek u České pošty, ale že by byli
pomalí ??
Jeden den ráno objednám v Ostravě a pokud to dodavatel ještě ten den podá druhý den to mám v Plzni !!
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Nejdřív bych asi dolu ke zvonkům a schránkám napsala dost viditelně,
že zvonky zvoní, ale radši bych s doručovatelem mluvila osobně, zjistila
bych na místě, jestli je blb, nebo jen neví, že na zvonky se zvoní a že je
mají používat a vyčkat a když by to nepomohlo, šla bych za jejich
nadřízeným, a kdyby to nepomohlo, tak na ředitelství.
U nás to zkoušeli zavádět taky, ale lidi jim vynadali a bylo to
vyřešený.
0 Nominace Nahlásit |
Česká pošta, s. p.? Zprivatizovat a rozehnat.
Troufne si tohle UPS? DPD? Ne.
Dokud se pošťák nebude bát o práci, nezmění se to.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 3780 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já jsem to vyřešila opakovaným doručením. Podruhé si doručovatel netroufne nezazvonit. Obzvláště, když si během telefonátu rovnou postěžujete (znáte-li jméno doručovatele, jmenovitě). Další možností je stížnost prostřednictvím webu České pošty (nemusíte na poštu osobně).
Stěžovat si můžete i e-mailem info@cpost.cz
nebo prostřednictvím zákaznické linky 840 111 244
(Ombudsman se záležitostí většinou zabývá až poté, co byla řešena
stížností apod.)
Opakované doručení si můžete objednat telefonicky (číslo najdete na
zadní straně oznámení o uložení zásilky nebo prostřednictvím webu
České pošty:
http://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani/opakovane-doruceni-ulozene-zasilky
0
před 3780 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek