Máte někdo zkušenosti s odolným mobilem Caterpillar CATs53 ? Hlavně mi
jde o placení kartou přes NFC.
Jde mi o to, že jsem tam měl v google peněžence uloženou bankovní kartu
a normálně přes NFC platil u obchodníků . Před časem začaly problémy ,
nešlo zaplatit tou kartou, u pokladny nebylo moc času to zkoumat, tak jsem
nějakou dobu toto neřešil a platil buď fyzickou kartou nebo spíš
hotovostí. Ale chtěl jsem to nějak zprovoznit tak jsem po několika
neúspěšných pokusech a taky možnosti odebrat kartu a znovu ji přidat
zvolil reset zařízení do továrního nastavení (to je peklo vše pak znovu
přizpůsobovat ale budiž) . Po resetu jsem navštívil bankomat svojí banky,
nechal si vygenerovat kód pro aktivaci aplikace banky , v té jsem zažádal
o zapnutí google pay a přidání karty do ní . Po ověření aplikace google
pay vykopne hlášku "Toto zařízení nelze nastavit pro placení
přiložením . Zařízení nesplňuje bezpečnostní standardy pro
bezkontaktní platby. Je rootované nebo nemá certifikovaný
software "
S tou kartou kdysi šlo platit celkem běžně. V bance problém není,
vypadá to na problém telefonu.
A tak moje otázka zní, jestli lze to placení kartou zase zprovoznit.
Rootovaný telefon si myslím nemám. Leda by to provedl prodejce (o čemž
pochybuju ) . Certifikovaný software bych mít měl podle PlayProtect . NFC je
zapnuté a reaguje pokud přiložím k němu bankovní kartu.
Napadlo mě že pokud by někdo měl stejnej typ telefonu a dělalo mu to
totéž, mohl by mě nasměrovat co s tím a kde byl zakopanej pes. Zkusím se
zeptat v bance, jestli klienti nehlásili s tímhle telefonem problémy (ale
pochybuju o tom)
Děkuji za každej nápad a radu.
Zajímavá 0 před 114 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ahoj,
Mám stejný problém už asi týden… A řešil jsem přes podporu Google,
ale ani tam nic nevyřešili. Cca před dvěmi nebo třemi měsíci jsem četl,
že Výrobce CAT telefonů zkrachoval, je tedy možné, že neodeslali software
na certifikaci…
Zdroj: https://mobilenet.cz/clanky/rana-pro-odolne-telefony-konci-vyrobce-modelu-znacky-cat-49737
Upravil/a: CAT user
0 Nominace Nahlásit |
Tak mi ještě na mou zprávu, že výrobce zkrachoval odpověděli toto
"Je mi líto, že jste měli problémy s bezkontaktní platbou.Chápeme, že je to pro vás nepříjemné, a omlouváme se za případné nepříjemnosti.Ujišťujeme vás, že se pokusím vám pomoci a společně problém vyřešíme.
Při kontrole vašich údajů jsme si uvědomili, že byste mohli provádět bezkontaktní platby a momentálně to nefunguje.
To znamená, že službu Google Pay už na vašem zařízení nelze používat, protože výrobce zařízení je v konkurzu, a proto vám chceme nastavit bezkontaktní platby na jiném zařízení.
Děkujeme za pochopení."
Děkuji za zprávu. A tohle vám tedy odpověděla podpora Google? Je to
trochu „lámané“ , ale budiž. Čili jinými slovy, jakoby to vzal čert.
A my co jsme vyhodili peníze za ten telefon můžeme jen polknout na
sucho.
No nic asi to tedy odpiskam a na ten servis ani nepůjdu, nemá to nejspíš
smysl. Upřímně mě to štve , belt ten telefon starej 4roky třeba , tak
ještě se to dá pochopit, ale rok po koupi nového je to ostuda výrobce.
S tím ale my nic nenaděláme. Díky za informace a přeji Vám hezký zbytek
prázdnin !
Děkuji za zprávu. No že CAT zkončil jsem věděl . Ale co je divný, že
když skončili, tak že aspoň nedobíhá ještě nějaká technická podpora,
když jsem si před rokem koupil telefon a ne zrovna levnej, tak jsem
neočekával že do toho hodějí vidle tímhle stylem. Určitě tenhle problém
řeší spousta uživatelů tohohle telefonu. Přeci si někdo nekoupil telefon
s NFC aby tu kartu v mobilu nepoužíval… Vždyť přeci když si koupíte
auto, který se už nevyrábí, taky se na něj ještě nechají sehnat
náhradní díly.
No a co vám řekli na tej podpoře google ?
Dnes jsem byl v bance v domění že si klienti na tohle stěžovali a jak to
vyřešili. Bohužel, v bance se mi vysmáli, že z jejich strany je vše
vpořadku . Bohužel přístup banky vůbec nebyl individuální a
prozákaznický ,
Ještě zkusím navštívit servis a dám pak info, jesti jsem tam pochodil. Až
budu mít cestu kolem nich, zkusím se tam poptat https://www.vspdata.cz/servis/caterpillar
Další věc co mě napadla, že by se to snad dalo řešit platební nálepkou
nalepenou na mobil, ale nevím jestli se tohle řešení ještě používá,
příliš to nesleduji.
Díky za zprávu, na to VSPdata jsem se popravdě vykašlal. A kartu
v mobilu odpískal. Už jsem to nechtěl ani moc řešit a vracím se
k hotovosti a plastové kartě.
Ale je dobré vědět že tam řeší jenom hw . Třeba tahle informace pomůže
někomu dalšímu, kdo řeší něco podobného .
No postupně jsem jim poslal vše co chtěli. Screenshot hlášky co mi to
píše, když se snažím platit… Potom výrobce a model telefonu a verze
aplikace peněženka, verzi androidu, verzi Google play.
Odpověděli toto…
"Ve vašem zařízení se pravděpodobně nezdařila kontrola zabezpečení nebo
kompatibility. Zde je několik možných příčin:
Zařízení je rootované.
Zařízení má odemknutý bootloader nebo vlastní ROM.
Výrobce zařízení neodeslal software zařízení společnosti Google
k certifikaci.
Na tomto zařízení bohužel nelze službu Google Pay používat. Můžete
zkusit provést transakci znovu na jiném zařízení."
Vím, že rootované zařízení nemám, ani odemčený bootloaderu, ani
vlastní ROM.
Takže zatím s sebou nosím kartu fyzickou
Nálepka by mohla fungovat, ale jak píšete, je to poměrně drahý telefon a
ta funkce tam je…
VPS data znám, posledně mi měnili sklo a reproduktor