V současné má české školství pět klasifikačních stupňů, které jsou:
Nebylo by k užitku, pokud by těch klasifikačních stupňů bylo více? Už teď někteří učitelé si upravují známky podle svého (např. 1*, 3-,4! atd.). Jaký máte na to názor?
archiv
https://www.odpovedi.cz/search?q=zn%C3%A1mkov%C3%A1n%C3%AD
Zajímavá 0 před 2323 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nemyslím. Čím větší roztříštěnost, tím víc prostoru ke kreativitě. Čím víc kreativity, tím méně srovnávací schopnosti. Já pamatuju zkoušky, kdy se hodnotilo jen „vyhověl“ / „nevyhověl“. Nejlepší, co jsem poznal. Pokud se absolven s hodnocením „vyhověl“ pak s něčím nepopral, byl to čistě jeho problém a pak dostal „nevyhověl“. Historie se neptá, jaký jsi měl známky, ale jesli jsi prošel a umíš.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2323 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… a k čemu by to bylo ??? … zas by někomu nevyhovovalo, podívej,chování má tři stupně a stačí to …
0
před 2322 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, nebylo by to k užitku.
Nevím, jak dnes, ale v Holandsku se dříve používalo
10 stupňů. Desítka byla nejvyšší, jednička nejhorší známka.
Od trojky už musel žák opakovat ročník.
(Podle mne by se zavedením více stupňů hodnocení tříštilo.)
0
před 2322 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek