Avatar uživatele
Rokio

Byl by dobrý nápad, pokud by se u nás v ČR zvýšil počet klasifikačních stupňů?

V současné má české školství pět klasifikačních stupňů, které jsou:

  • 1 = výborné
  • 2 = chvalitebné
  • 3 = dobré
  • 4 = dostatečné
  • 5 = nedostatečné

Nebylo by k užitku, pokud by těch klasifikačních stupňů bylo více? Už teď někteří učitelé si upravují známky podle svého (např. 1*, 3-,4! atd.). Jaký máte na to názor?

archiv
https://www.od­povedi.cz/sear­ch?q=zn%C3%A1mkov%C3%A1n­%C3%AD

Zajímavá 0 před 2323 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Edison

Nemyslím. Čím větší roztříštěnost, tím víc prostoru ke kreativitě. Čím víc kreativity, tím méně srovnávací schopnosti. Já pamatuju zkoušky, kdy se hodnotilo jen „vyhověl“ / „nevyhověl“. Nejlepší, co jsem poznal. Pokud se absolven s hodnocením „vyhověl“ pak s něčím nepopral, byl to čistě jeho problém a pak dostal „nevyhověl“. Historie se neptá, jaký jsi měl známky, ale jesli jsi prošel a umíš.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mc Merkurion

… a k čemu by to bylo ??? … zas by někomu nevyhovovalo, podívej,chování má tři stupně a stačí to …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Ne, nebylo by to k užitku.

Nevím, jak dnes, ale v Holandsku se dříve používalo
10 stupňů. Desítka byla nejvyšší, jednička nejhorší známka.
Od trojky už musel žák opakovat ročník.
(Podle mne by se zavedením více stupňů hodnocení tříštilo.)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek