To je obtížné odhadnout. I když se stále více služeb úřadů práce a odborů sociálních věcí digitalizuje a přesouvá online, úplné nahrazení fyzických poboček digitálními úředníky nemusí být v blízké budoucnosti realitou. Existují totiž určité služby a situace, které vyžadují osobní přístup a interakci mezi úředníkem a klientem.
Navíc, je zde také otázka přístupu k internetu a digitální gramotnosti občanů. Ne všechny skupiny lidí jsou schopné nebo ochotné využívat digitální služby. To zahrnuje starší lidi, lidi bez přístupu k internetu nebo ty, kteří se necítí s technologiemi dostatečně sebejistí.
Nicméně, je možné, že se budeme ubírat směrem ke kombinovanému modelu, kde budou některé služby poskytovány online, zatímco jiné budou stále dostupné na fyzických pobočkách. To by umožnilo větší flexibilitu a dostupnost služeb pro různé skupiny občanů.
0
před 12 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Při bující byrokracii a nárůstu státních úředníků navzdory počítačovým sítím a digitalizaci jsem skeptická, že by právě tito byli nahrazeni.
0
před 12 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek