Potřeboval bych poradit,dostal jsem výhodnou nabídku na koupi osobního automobilu Dacia Sandero 1.2 LPG,rok výroby 2014,Tachometr: 100 260 poctivé KM s garancí,Palivo: benzín – LPG,Objem: 1149 ccm,Výkon: 55 Kw auto vypadá napohled velice zachovalé ale každý ským jsem hovořil mi pověděl že DACIA není auto na x dobu ale na dobu 2let s odvozem na vrakoviště,bohužel moje finanční hranice je cca 130.000kč a za tyto peníze neseženu ani Škodu Octavia ani Hyundai i20 ani jiné VELMI ZACHOVALÉ AUTO,takže poradíte mi jaké auto si koupit? děkuji
Zajímavá 0 před 1787 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Pokud ti nevadí že s tím nebudeš agresivně předjíždět a akceleraci nedojmeš důchodce co před tebou právě přešel prechod mohu doporučit. Jsem jedním z těch spokojených majitelů v pořadí už druhého vozu této značky (aktuálně Logan MCV) a racionálním řidičům ji mohu s čistým svědomím doporučit. Velmi jednoduchá a přímočará údržba, úsporný provoz, přiměřeně levné náhradní díly, výhodná cena a v posledních iteracích si troufám říci i komfort. Jediné co tento autům chybí je dravost, pokud vám to nevadí a patříte mezi rozvážnější, nikoliv zbrklé a agresivní řidiče, pak směle do toho, hádám že budete spokojen. Pokud někdo tvrdí, že auta této značky jsou na dvouletý provoz je to jen neznalý mluvka a mluví z něj jen jakási nemístná povýšenost, 100tis najetých je ale už dost …
Upravil/a: anonym
6Kdo udělil odpovědi palec? mosoj, Drap, Arne1, Mc Merkurion, Ametyst, HenryFonda
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dachna? Chjo, to je TĚŽKÉ rozhodnutí. Je VELMI poruchová, ale… Pokud si to je člověk schopen (alespoň z většíny) dávat do kupy SÁM, může to být i výhodná koupě. (laciné ND) Každopádně pokud je to LPGčko, tak bych ROZHODNĚ nechal změřit komprese (můžou už být načnuté [podpálené] ventily) a rozvody nejsou oprava pro začátečníka.
Přivolej někoho, kdo tomu hoví NEBO s tím ideálně zajeď do servisu na prohlídku, ať ti na to mrknou profíci. Za prohlídku sice vyhodíš nějakou kačku, ale pořád LEPŠÍ, než pak za dva tři měsíce vypálit 30klacků a za další dva dalších 20+!
Není rozhodující pověst auta, ale jeho SKUTEČNÝ stav. Nicméně 130 000Kč za přes 5let starou Dachnu Sandero…, to NENÍ výhodná koupě, ale zlodějna. A nějaká „garance najetých km“ na mě nedělá žádný dojem, víme jak to s takovými „garancemi“ chodí. ;) :D :D
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, Edison, HenryFonda
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Zda bude výhodou ti nikdo neřekne. Nevíme co považuješ za výhodu. Osobně si myslím, že nijak špatná koupě to neni. Bohužel pokazit se může cokoli. Je to přece jen staré auto. Je spousta odpůrců této značky, osobně však znám několik majitelů, kteří vlastní Dacii mnoho let a jsou spokojeni.
0 Nominace Nahlásit |
Je to úsporné, o tom žádná. Ale otázka je jestli by ti to stačilo. Já bych si osobně asi na tak slabý motor nezvykl, ale je to každého věc. Osobně bych si v takové cenové kategorii koupil raději nějaký TDI který je také relativně úsporný.
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, HenryFonda
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Sandero ani zadarmo, podívej se na recenze. Jedno z nejporuchovějších aut na trhu.
2Kdo udělil odpovědi palec? Kryšpín, HenryFonda
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
… proti dáčce nic nemám, za ty prachy dobrý auto, ALE za pět let starou, se 100.000km za 130K se mi zdá předražená …
2Kdo udělil odpovědi palec? aliendrone, mosoj
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Když je to výhodné, proč do toho nejít. Polož si ale otázku, je to skutečně tak výhodné? To bez prohlídky nikdo neřekne. Všechna auta nejsou nic moc, vzhledem k tomu, jak se dnes šetří na materiálech a jak se jde za častou obměnou, už od výrobců a konstruktérů. Dnes to máš totiž naprosto fuk, co si koupíš, stejně za několik málo… skutečně málo let budeš kupovat něco dalšího.
0 Nominace Nahlásit |
To máš těžké. Některé vozy mají špatnou pověst, ale pak tě
překvapí a máš minimum problémů. Vždy je opravdu základ mít po ruce
několik dobrých servisáků, ke kterým se dá při nějakých problémech
zajet. A z nich jeden by měl být plynař. Když to některý z nich předem
uvidí a prohlídne i zespodu, tak možné problémy částečně
eliminuješ.
Já jsem v březnu 2016 koupil Citroen Picasso dotažený z Itálie,
samozřejmě s plynem. Stál mne 49 tisíc a asi 15 k tomu servis (rozvody,
spojka).
Různí známí se mi smáli, že jsem se zbláznil – auto od žabožroutů.
Za ty necelé čtyři roky jsem s ním najel 100 tisíc, a to ne jenom po
Česku, ale bylo tu i Pobaltí, Ukrajina, Bělorusko, Srbsko a nepočítaně
další bližší cíle. Nějaké další menší opravy samozřejmě byly, ten
nájezd je znát, ona je v tom občas i nějaká ta polňačka nebo jiná
mizerná cesta. A dvě větší opravy když jsem to trochu naboural (platila
samozřejmě pojišťovna). Základem je pro mne kvalitní pojistka včetně
maximální asistence. Motor je slabý (1.6) takže si moc nemohu dovolovat
(aspoň ušetřím na pokutách za rychlou jízdu), ale problém s ním ani
s plynem není.
1Kdo udělil odpovědi palec? HenryFonda
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Doporučil bych se ohlédnout ve Škoda Plus
1Kdo udělil odpovědi palec? HenryFonda
před 1787 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pozor, malé výkony/objemy mohou být dost nebezpečné. Hlavně předjíždění bych se s těmito auty raději vzdal. Travají dlouho a tím mohou být, pro nezkušené řidiče značně nebezpečné.
Slabé motory mají v EU budoucnost. Vždyť si nezasloužíme ani vysavače s výkonným motorem.:-))
V EU ano. Mimo jiné pro snížení strmosti nárůstu obyvatel. Předjíždění se špatným odhadem je nejčastější příčinou smrtelných DN.
Já osobně jsem všemi deseti PRO, aby nevyježdění řidiči jezdili s auty pod 100k (74kW)! Ne ti, se slabými kárami, ale právě ti se silnými motory mají nejvyšší procento nehodovosti.
To máš taky pravdu… Tam je to dáno nerespektováním nejjednodušších zákonů fyziky. Že by důsledek moderního školství? 😁