Avatar uživatele
HenryFonda

Bude pro mladého chlapce výhodnou koupi osobního automobilu Dacia Sandero 1.2 s LPG?

Potřeboval bych poradit,dostal jsem výhodnou nabídku na koupi osobního automobilu Dacia Sandero 1.2 LPG,rok výroby 2014,Tachometr: 100 260 poctivé KM s garancí,Palivo: benzín – LPG,Objem: 1149 ccm,Výkon: 55 Kw auto vypadá napohled velice zachovalé ale každý ským jsem hovořil mi pověděl že DACIA není auto na x dobu ale na dobu 2let s odvozem na vrakoviště,bohužel moje finanční hranice je cca 130.000kč a za tyto peníze neseženu ani Škodu Octavia ani Hyundai i20 ani jiné VELMI ZACHOVALÉ AUTO,takže poradíte mi jaké auto si koupit? děkuji

Zajímavá 0 před 1787 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Pokud ti nevadí že s tím nebudeš agresivně předjíždět a akceleraci nedojmeš důchodce co před tebou právě přešel prechod mohu doporučit. Jsem jedním z těch spokojených majitelů v pořadí už druhého vozu této značky (aktuálně Logan MCV) a racionálním řidičům ji mohu s čistým svědomím doporučit. Velmi jednoduchá a přímočará údržba, úsporný provoz, přiměřeně levné náhradní díly, výhodná cena a v posledních iteracích si troufám říci i komfort. Jediné co tento autům chybí je dravost, pokud vám to nevadí a patříte mezi rozvážnější, nikoliv zbrklé a agresivní řidiče, pak směle do toho, hádám že budete spokojen. Pokud někdo tvrdí, že auta této značky jsou na dvouletý provoz je to jen neznalý mluvka a mluví z něj jen jakási nemístná povýšenost, 100tis najetých je ale už dost …

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
aliendrone

Dachna? Chjo, to je TĚŽKÉ rozhodnutí. Je VELMI poruchová, ale… Pokud si to je člověk schopen (alespoň z většíny) dávat do kupy SÁM, může to být i výhodná koupě. (laciné ND) Každopádně pokud je to LPGčko, tak bych ROZHODNĚ nechal změřit komprese (můžou už být načnuté [podpálené] ventily) a rozvody nejsou oprava pro začátečníka.

Přivolej někoho, kdo tomu hoví NEBO s tím ideálně zajeď do servisu na prohlídku, ať ti na to mrknou profíci. Za prohlídku sice vyhodíš nějakou kačku, ale pořád LEPŠÍ, než pak za dva tři měsíce vypálit 30klacků a za další dva dalších 20+!

Není rozhodující pověst auta, ale jeho SKUTEČNÝ stav. Nicméně 130 000Kč za přes 5let starou Dachnu Sandero…, to NENÍ výhodná koupě, ale zlodějna. A nějaká „garance najetých km“ na mě nedělá žádný dojem, víme jak to s takovými „garancemi“ chodí. ;) :D :D

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Zda bude výhodou ti nikdo neřekne. Nevíme co považuješ za výhodu. Osobně si myslím, že nijak špatná koupě to neni. Bohužel pokazit se může cokoli. Je to přece jen staré auto. Je spousta odpůrců této značky, osobně však znám několik majitelů, kteří vlastní Dacii mnoho let a jsou spokojeni.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Tw!st

Je to úsporné, o tom žádná. Ale otázka je jestli by ti to stačilo. Já bych si osobně asi na tak slabý motor nezvykl, ale je to každého věc. Osobně bych si v takové cenové kategorii koupil raději nějaký TDI který je také relativně úsporný.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Sandero ani zadarmo, podívej se na recenze. Jedno z nejporuchovějších aut na trhu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Mc Merkurion

… proti dáčce nic nemám, za ty prachy dobrý auto, ALE za pět let starou, se 100.000km za 130K se mi zdá předražená …

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Edison

Když je to výhodné, proč do toho nejít. Polož si ale otázku, je to skutečně tak výhodné? To bez prohlídky nikdo neřekne. Všechna auta nejsou nic moc, vzhledem k tomu, jak se dnes šetří na materiálech a jak se jde za častou obměnou, už od výrobců a konstruktérů. Dnes to máš totiž naprosto fuk, co si koupíš, stejně za několik málo… skutečně málo let budeš kupovat něco dalšího.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Arne1

To máš těžké. Některé vozy mají špatnou pověst, ale pak tě překvapí a máš minimum problémů. Vždy je opravdu základ mít po ruce několik dobrých servisáků, ke kterým se dá při nějakých problémech zajet. A z nich jeden by měl být plynař. Když to některý z nich předem uvidí a prohlídne i zespodu, tak možné problémy částečně eliminuješ.
Já jsem v březnu 2016 koupil Citroen Picasso dotažený z Itálie, samozřejmě s plynem. Stál mne 49 tisíc a asi 15 k tomu servis (rozvody, spojka).
Různí známí se mi smáli, že jsem se zbláznil – auto od žabožroutů. Za ty necelé čtyři roky jsem s ním najel 100 tisíc, a to ne jenom po Česku, ale bylo tu i Pobaltí, Ukrajina, Bělorusko, Srbsko a nepočítaně další bližší cíle. Nějaké další menší opravy samozřejmě byly, ten nájezd je znát, ona je v tom občas i nějaká ta polňačka nebo jiná mizerná cesta. A dvě větší opravy když jsem to trochu naboural (platila samozřejmě pojišťovna). Základem je pro mne kvalitní pojistka včetně maximální asistence. Motor je slabý (1.6) takže si moc nemohu dovolovat (aspoň ušetřím na pokutách za rychlou jízdu), ale problém s ním ani s plynem není.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Skoda_lover

Doporučil bych se ohlédnout ve Škoda Plus

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Edison

Pozor, malé výkony/objemy mohou být dost nebezpečné. Hlavně předjíždění bych se s těmito auty raději vzdal. Travají dlouho a tím mohou být, pro nezkušené řidiče značně nebezpečné.

před 1787 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Ametyst

Slabé motory mají v EU budoucnost. Vždyť si nezasloužíme ani vysavače s výkonným motorem.:-))

před 1787 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison

V EU ano. Mimo jiné pro snížení strmosti nárůstu obyvatel. Předjíždění se špatným odhadem je nejčastější příčinou smrtelných DN.

před 1787 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
aliendrone

Já osobně jsem všemi deseti PRO, aby nevyježdění řidiči jezdili s auty pod 100k (74kW)! Ne ti, se slabými kárami, ale právě ti se silnými motory mají nejvyšší procento nehodovosti.

před 1787 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Edison

To máš taky pravdu… Tam je to dáno nerespektováním nejjednodušších zákonů fyziky. Že by důsledek moderního školství? 😁

před 1787 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek