Co byste si o tom asi tak měla myslet? Chyba je na straně Avonlady popř. zásilkové služby firmy Avon, pokud si ho kamarádka objednávala přes internet nebo telefonicky. V takovém případě bych zboží okamžitě reklamovala.
0
před 5518 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já být ní vrátila bych ho, ale ne telefonicky ani internetem. Prostě bych tam zašla a vymadala jim, že mi poslali špatný krém!
0
před 5511 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 703 | |
marci1 | 489 | |
iceT | 408 | |
hanulka11 | 321 | |
annas | 320 | |
briketka10 | 273 | |
Kepler | 247 | |
ReHu | 231 | |
Damiana | 229 | |
quentos | 225 |
Líčení a make-up |
Móda a doplňky |
Účesy |
Ostatní krása a styl |