Dobrý den,
mám Škoda Yeti 10 let starou, nyní jsem nechal v autorizov. servisu dělat svíčky, výměnu oleje, výměnu kol na letní, filtry, intervalový servis obecně a nechal sem tam 10,5 tis. a čekal jsem méně.
Mám teď doporučenou: výměnu zadních brzd a pak ještě výměnu zapalovacích kabelů a modulu, odhad autorizov, servisu je cca 10 tis. Zvládne to neautorizovaný servis výrazně levněji, nebo cena je opravdu taková?
Díky.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Alesh před 947 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jiný názor
Takhle… autorizovaný servis si nechá zaplatit to, že je
„autorizovaný“. Čili o něco bude dražší, navíc je vázán používat
originální díly, které nemusí být nutně to s nejlepším poměrem
cena/výkon. U 10 let starého auta bych už šel spíš cestou
neautorizovaného servisu, sehnat nějakého šikovného „vesnického“
automechanika, co ti řekne, co je nutné, co ne, kde se dá volit levnější
varianta a nevadí to apod.
Pokud jde o ty doporučené výměny, tak jsou to doporučené výměny, nikoli
nutné. Pokud to funguje a projde přes STK, nač to měnit.
Já byl nedávno se 4letým autem v autorizovaným servisu a mám doporučenou
výměnu svíček, když mi řekl, že 2,5 tis. Kč, tak jsme se dohodli, že
teda ne. 🙂
0 Nominace Nahlásit |
Je to opravdu drahá oprava a bude to stát opravdu kolem 10 tis.
0
před 947 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jiný názor
Záleží na kvalitě práce a možnostech daného servisu. Bez ohledu či je značkový, nebo ne. Ale menší, kvalitní servis bývá levnější (nemusí živit moc lidí).
Upravil/a: elkon
0
před 947 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek